ememelie

Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Emelie - 18 januari 2009 21:40

Bäst att de här är ett fucking skämt! ;)

TÖNT</3

Av Emelie - 18 januari 2009 21:33

Ikväll var jag med Sandra, vi började prata på träningen om att göra nåt och då kom vi på att de var maatch på isladan, så vi drog dit och kollade :D Det var seriöst längesen jag skrattade så mke men jag tror fan att Sandra skrattade mer :] Men det var iaf megakul:D


Imorn blir det skola igen, känner nån peppen, onej! Måste fan gå och lägga mig snart, var uppe typ hela natten och är megatrött, så nu ska jag gå och göra mig klar och sådär, sen blir de sängen:) PZ!

Av Emelie - 18 januari 2009 14:59

Igår var jag med Matilda, Jonte, Navve och Richard. Vi for på Hemmakväll och hyrde film och sådär (:$) Sen köpte vi emassa godis och for till mig och såg Boat Trip. Fan vilken sjuk film och Richard tänder på bögar :) Sen sov Matilda här och vi lirade Harry Potter till sisådär 5 på natten, sen spela vi Backpacker, låg ochpratade sen somnade vi och glömde bort attt vi skulle upp kl 9 och fara till konfan. Det var drygt iaf, sen fick jag skjuts hem och jag for dirr till stan och gick ett tag där, hittade en tröja på Stadium iaf, sen är meeegahärlig. Ikväll är det träning iaf, och det känns som att det är flera veckor mellan träningarna nu när dom har tagit bort fredagsträningarna, menmen, nu är det äntligen träning iaf, och nu ska jag se Boat Trip igen. PZ


HAHA SHIT DESTINY!

fan va läskigt, öööödet! 

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards