ememelie

Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Emelie - 24 januari 2009 17:21

Nu blire hoppa in i duschen, beställa mat,

sen äta Wok&Roll, och sen ut med vänner :)

Ska inviga mitt nya smink och koftan, trevligt

mysit! Skriver mer sen om jag får tid, pussn!

Av Emelie - 24 januari 2009 16:57

Fick pengar idag och det slutade med


  • 2 par skor, höga, ett par svartvita, ett par svarta lack
  • Foundation från Lumené
  • Smink, makeup box
  • Kofta, vit kort med 2 stora knappar
  • BH, har kollat på den förut Calvin Klein, KNÄÄLLPINK'

Nu ska jag fan spara pengarna, de är fan snart Hemavan!



Av Emelie - 24 januari 2009 09:36

Bara jag som börjar sakna sommarn?

15!

Av Emelie - 24 januari 2009 09:17

IDAG FYLLER JAG 15!
Som Sofie sa, halvvägs till 30, det kändes mindre bra :] Men idag ska jag på stan och shoppa för pengarna jag fick iaf, sen ska vi äta mat från Wook N' Roll, fyfan va götttt :D:D Sen vet jag inte riktigt. Men nu är jag iaf 15 och det känns fett jävla bra, snart blir det moppe!


Igår for jag till Matilda, sen mötte vi Pone och sen Sofie, och SEN for vi till pan, vi hade gratisbiljett så inga pengar wastade om de sög, men de funka fan :) Det var kul och sen träffa vi Navve, Ali och Jesper där, och sumobrottning fanns det också :D Sen åt vi på Max :) 


Nu ska jag byta om och börja fara in till stan strax, ska köpa skor och säkert nå kläder, sen ska jag köpa lite grejer på Make up Store, pengarna kommer ta slut dirr (U) MEN nu ska jag göra mig klar, PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards