ememelie

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Emelie - 20 januari 2009 21:21

På lördag fyller jag år och mamma och pappa håller på att tjata på att jag ska säga vad jag önskar mig, jag har fan ingen aning :S Det är första året ever jag inte har kommit på en enda sak. Har gått lite på stan idag med Matilda och kollat lite om det är nåt jag behöver elr nåt sånt, jag kommer inte på nåt?

Har funderat på den men den verkar inte finnas inne i en stor flaska och har fick en parfym i julklapp + att jag köpte en för nån vecka sen men vad fan jag kommer inte på nåt. Det jag behöver är väl pengar... Men jag spenderar dom bara dirr så de känns ändå inte värt, hinner dom tapetsera mitt rum innan lördag så kan jag önska mig saker till det, men vafan. Försöker komma på om det är nåt jag behöver till Hemavan elr nåt, för vi far 5 dar efter... Men näe, jag ger upp nu


Av Emelie - 20 januari 2009 20:03

Fanns tyvärr ingen embed, så det blir länk ist

Måste ses,vilken pärla


http://www.youtube.com/watch?v=DEtP9zQAOI4

Av Emelie - 20 januari 2009 19:47

Nån mer än jag som känner peppen?;)Den 29/1 blir det Hemavan med bland annat Matilda, Khajeh, Jonas, Allew, Olov och Joel!
Av Emelie - 20 januari 2009 18:57

I'm the girl who fills the silence


Av Emelie - 20 januari 2009 18:27

Vem vann en gratis biljett?I DID!

Av Emelie - 20 januari 2009 18:17

Skolan;
Går du i skolan: Ja
Har du någon gång skolkat: Ja
Har du varit i skolan idag: Ja

Annat;
Hur mår du just nu: De rullar fan :)
Har du mer än 2 bh:ar : Haha jaoja!
Har du piercat dig: Om öronen räknas :]

Telefon/mobil;
Vem ringde du senast: Mami :D
Vem ringde dig senast: matti :D
Vem sms:a till dig senast: Anton :D
Vem sms:a du till senast: Pertan :D

Övrigt;
Är du hungrig just nu: Nejnej, åt nyss ;)
Vad är klockan nu: 18.19
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu: apb, bloggen

Familj:
Hur länge sen var det du träffa din morsa: haha typ 2 min sen!
Hur länge sen var det du träffa din farsa: sisådär 5 min kanske?

Övrigt;
Gillar du punk-stilen: Njääe
Har du sminkat dig idag: jajamen
I så fall, vad för smink: foundation, rouge, mascara

Musik;
Lyssnar du på musik just nu: hell yeah:D
I så fall, vilken låt: Pink - Sober
Vad gillar du för musik: Typ ingen speciell, lite olika

Kläder;
Har du fler än 4 linnen: Haha jajajmen
Har du fler än 3 jeans: Yes!
Har du fler än 5 tröjor: Yes!
Har du någon märkes väska: njae jag tror inte det :D
Har du reateröds-trosor: va?:]
Har du en vit bh/topp: Jajamen :D
Har du en svart bh/topp: Jajamen :D
Var brukar du handla kläder: Typ olika, MQ, BikBok och H&M typ

Smink & Hår;
Använder du mascara: jajamen :D
Använder du kajal: näe, känner mig för emo
Använder du hårspray: njae inte så ofta längre :)
Använder du volymspray: nej :)
Andänder du mousse: ibland
Använder du deodorant: jajamen
Använder du parfym: haha jag missbrukar parfym!
Använder du ögonfransböjare: jajamen!
Använder du täckstift: nej, foundation
Använder du läppglans/läppstift: aldrig, lypsyl isf
Använder du rouge: Jajamen
Noppar du ögonbrynen: Jajamen
Uppsatt hår eller hängande: mest uppsatt :)
Plattar/lockar du håret varje dag: nej
Duschar du varje dag: japp :D
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat: haha nej
Smörjer du in hela kroppen varje dag: Typ efter duschen

Målar du naglarna: Nej

Av Emelie - 20 januari 2009 18:12

Av Emelie - 20 januari 2009 18:04

Idag var det skola, vi hade litteratur på morronen men vi var i biblioteket hela lektionen, sccchh, sen hade vi franska, hål, idrott där vi hade handboll, sen lunch, matte och sen drog vi till Thorés Buisness School och kollade runt där osv, sen for jag och Alex til CK tvärt och sen gick vi tillbaks till skolan och var i caféterian ett tag, sen gick vi upp och hade SO och sen slutade vi :D Jag följde Matilda på stan för hno skulle kolla på lite grejer, finns så sjukt mke snyggt nu (U) Menmen, hoppas jag får mke pengar när jag fyller år :]


IDAG var målaren här och kollade och mätte upp måtten för tapetseringen och sen ska han skicka en faktura och efter det ska vi och bestämma tapeter och sen jävlar blir som ett helt nytt rum, fucking underbart! Ska ha sånna där, som draperier som jag kan dra för när jag sover, sen ska jag köpa nya kuddar och laampa och allt sånt där :D PEPPPPPPPPPP


Nu har jag tänkt softa och se BOATTRIP, igen javet, menmen, ha en soooft night! PZ


lägger in samma låt som igår för att den försvann? :(

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards