ememelie

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Emelie - 12 januari 2009 18:59

Idag var det skola som vanligt, vi hade NO första timmen och det var iskallt i klassrummet. Vi hade grupparbete och jag var med Oscar och Anton. Sen hade vi slöjd, lunch, svenska och SO. Dryg dag, sjukt tråkigt. Sen cyklade jag hem och bara tog he luuugnt ett tag och sen for jag till stall1 vid 20 i 5 och red där. Och nu är jag hemma och ska hoppa in i duschen innan träningen så jag inte luktar häst... Sen efter träningen också, haha shit kan håret bli skadat av att duscha mycket? Hoppas inte, isf skulle nog mitt hår vara förstört nu. Aja, har fått silvershampoo nu också ska försöka få det att inte vara så gult heller. Mitt hår börjar bli jobbigt känner jag, kanske inte skulle ha blonderat det från första början? Joo, äh, jag ångrar mig inte. Nu ska jag iaf hoppa in i duschen sen träna med världens bästa tjejer :) Kanske skriver mer ikväll om jag känner peppen, annars får alla ha det meegabra:) PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards