ememelie

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Emelie - 11 januari 2009 20:23

Haha ååå mitt rum är fan ett jävla krigsfält, inte ens kul på skämt. Det ligger kläder ÖVERALLT och jag hade lovat mamma att städa det idag senast, för i veckan kommer en målare och ska kolla på mitt rum och bestämma när han ska komma och tapetsera det. Sen ska vi och kolla på affären där dom använder tapeter ifrån och bestämma vilka jag ska ha. Jävlar nu äntligen ska jag göra nåt åt mitt rum :) Sen skulle jag och Anna switcha lite saker för hon ska göra om sitt rum också.


Sitter och funderar på vad jag ska ha för tapeter, det ska förmodligen hända i veckan eller nästa tror jag. Och jag får panik för först tänkte jag svart/vitt/grått och en fondvägg. Men nu har jag bestämt mig för att INTE ha dom färgerna och funderar på typ brunt, en mörkbrun fondvägg med mönster och dom andra väggarna ska vara... Ingen aning... Kommer inte på nåt men det blir väl isf lite ljusare brunfärg. Om ni har tips på nåt som skulle bli snyggt så skriv gärna:) Vi får väl se hur det kommer att bli. Sen ska jag skaffa lite mer saker till rummet också har jag tänkt. Nä nu ska jag fan ta tag i det här och fixa allt, sen imorn är det ju skola som vanligt och vi har NO första timmen, vi ska ha skrivit en labbrapport tills på fredag...

 

Av Emelie - 11 januari 2009 13:32

Nu har jag inte skrivit så mycket på länge, igår var jag iaf med Matilda, Richard och Jesper. Vi såg film och åt popcorn osv, det var kul :D Sen gick vi ut och busade lite :D När jag kom hem satt jag vid datorn ett tag sen gick jag och la mig :D


Idag vaknade jag typ för inte så länge sen, sen åt jag och nu kom jag nyss in med Mio och ska snart på stan och kolla lite men jag har typ inte kvar nåra pengar (U) Så det blir väl bara gå omkring och dregla över snygga kläder istället. Sen har jag träning idag kl 5, första efter uppehållet, ojoj. Men det ska bli bra :D Men tydligen när vi är lediga så ska vi sälja bröd och godisburkar också, vilket uppehåll? Hursom helst, nu måste jag gå och göra mig klar för att fara. PUSS!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards