ememelie

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Emelie - 1 december 2009 20:19

Kom just hem från ett jobbigt spinningpass, hurtigt. I veckan ska jag satsa på att träna 4 gånger, fotboll, spinning, styrka och kanske... aerobics? Eller core? Vi får se, torsdag blir nästa gång, sen söndag.


Imorgon börjar jag halv 9, ovanligt tidigt. Lunch på Kanal och sen slutar jag 3. Efter jobbet har jag inget att göra på kvällen, känns rätt skönt faktiskt, får se vad som hittas på. Efter den här veckan ska vi tillbaks till skolan, oj så tragiskt... Luciashowen, luciatåget och julshowen väntar, det känns däremot riktigt nice. 16 dagar kvar till jullov, det kan jag leva med.


Nu blir det att ta en LÅNG dusch, sen äta macka och dricka juice. Imorn måste jag upp 7... Heja Emelie!

Av Emelie - 1 december 2009 16:46

Steg upp ur sängen 10 i 8 imorse, det tycker jag själv var väldigt bra jobbat för att vara jag. Halv 10 skulle jag befinna mig på caféet, en halvtimme tidigare än igår. Tvekade om jag skulle cykla eller gå, men som tur var hade dom plogat hela vägen till stan, så cykel blev det! For direkt till musikskolan när jag slutade, och kom nyss hem därifrån. Ikväll blir det spinning tror jag, har endast prövat det en gång tidigare så vi får väl se hur det går och hur det blir. Nu ska jag öva lite sax hade jag tänkt, altsax till och med. TAGGA LUCIAN TOVE!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards