ememelie

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Emelie - 23 december 2009 17:32

Idag har jag knappt varit hemma. Vaknade halv 12, for till stan och åt lunch med familjen och spenderade eftermiddagen på stan med Anna och mamma. Efter det hämtade vi upp mormor på busstationen eftersom att hon kom ner från Piteå idag för att fira jul här. Ska snart iväg till Linus och mysa. Byta julklappar, spel osv, det kommer blir toppen! Ska försöka fota och lägga in bilder sen också, känns som att det är dags för lite nya bilder. Men men, ni får verkligen ha en superbra kväll! Imorgon är det julafton!

Av Emelie - 23 december 2009 00:24

23e December. Kan ni fatta att det är julafton imorn? Tiden har gått så sjukt fort! Det känns som att det var nyss vi hade börjat om skolan och for iväg till fjällen på fjällvandrig. Om en vecka är 2009 slut, det är helt galet. Snart fyller jag 16 år, då är jag mer än halvvägs till 30... Jag får ångest, det låter hemskt. Och det som låter ännu värre... Jag är en fjärdedel till 60. Nej, nu ska det inte pratas om det. Vad händer på nyårs förresten? Jag håller på att småplanera... Det är inte länge kvar nu!


Nu ska jag bara lägga mig i sängen och kolla på en julfilm. Jag MÅSTE få lite julstämning, det känns helt sjukt att jag knappt har någon ALLS trots att det är julafton imorgon. Jaja, sov gott!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards