ememelie

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Emelie - 20 december 2009 23:23

Rummet är klart. ÄNTLIGEN! Sitter och zappar mellan slutet på Blood Diamond och Jackass. Jag behöver muntras upp med Jackass känner jag. Såg Coyote innan. Halva min säng är borta nu, det känns riktigt tomt. Det blev bara att vara hemma ikväll, kände inte superpeppen på att fara ut någonstans helt ärligt. Men men.


Imorgon börjar julveckan. Ska på stan vid lunch och kolla runt lite, kanske köpa någon sista julklapp. 5 blir det träning på Campus, spinning för att vara exakt. Sen har jag inte några planer på kvällen, hitta på något?


tisdag kommer Anna hem! Så det blir nog att umgås med henne förhoppningsvis om hon inte ska iväg och göra något, vilket hon säkert ska. Men annars blir det väl ut och göra något.


onsdag kommer min mormor ner från Piteå och hon ska fira jul här. Ska sen vara med Linus och vi ska byta julklappar och ha allmänt mys och åka pulka osv. Längtar, det kommer bli toppen!


Sen på torsdag är det julafton! Det kommer firas som vanligt, här hemma med familjen och mormor. Äta massor med gott, se Kalle Anka och få julklappar. Svenssonjul.


Det var väl det. Nu ska jag dricka O'Boy, HA DET MYSIGT!


Av Emelie - 20 december 2009 20:51

Jag är sämst. Jag har inte kommit igång med att städa rummet än, hur lyckas jag? Bara jag lyckas. Om 9 minuter börjar två bra filmer. Coyote Ugly och Blood Diamond. Har även Public Enemies och Four Christmases på datorn. Hur ska denna söndagskväll gå ihop?



Av Emelie - 20 december 2009 19:26

Just ja, det är ju 4de advent idag! Om 4 dagar är det julafton.


PLANER INFÖR KVÄLLEN!

Mitt rum måste städas

Min säng måste flyttas

Mitt tv-bord måste plockas bort från och rengöras

Mina kläder måste bort från golvet

Min säng måste bäddas

Min söndagkväll måste räddas


Får se om jag sticker ut.

 

 

 

 

 

Av Emelie - 20 december 2009 18:45

Lady Gaga - Christmas Tree

Haha, vad tycker ni om Lady Gaga's jullåt? Klatchig...

Av Emelie - 20 december 2009 17:23

"Vet du vad det är för skillnad mellan könssjukdomar och Pokemon-kort?"

- Jo, det är ju inte ballt förrän du har alla.


Det här skämtet verkar vara poppis att skicka runt inom min klass. Har fått 3 st nu på sms. Det sög, bara så ni vet.


Har varit och tränat nu, vi var 2 st. Som vanligt jag och Carre. Nu blir det inga mer träningar det här året och ja, vi får väl se hur det blir sen. Frågan är vad man ska hålla igång med sen om inte träningarna fortsätter... Ska baka nu med mamma, hade lovat att hjälpa till. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, kanske en myskväll bara. Ska flytta om i rummet, min ena säng ska Anna sova i. Så det blir en julstädning. Uppdaterar senare.

Av Emelie - 20 december 2009 13:09

Såhär ser det ut på mitt köksbord just nu. Slå in julklappar är svårt... Men nu är TYP allting gjort, och det känns nice. Har eventuellt någon julklapp kvar att köpa, får fixa det imorgon.


Nu ska jag äta lunch, sen blir det Ica Kvantum och efter det julbak. Sen blir det kanske träning ikväll. Vi brukar vara sisådär 2 st på träningen så ibland finns inte peppen. Men det blir nog att fara dit.



Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards