ememelie

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Emelie - 7 december 2009 23:12

Eftersom att jag knappt sov något igår så kändes det som en smart grej att gå och lägga sig nu. Upp halv 7 imorn, känns ju trevligt. Sängen känns otroligt lockande, god natt!



Jag älskar dig mer än vad jag någonsin kan visa eller förklara.

Du är det bästa i mitt liv, allt jag behöver!


Av Emelie - 7 december 2009 21:51

Kom just på hur nice min dag är imorn.

08.20-09.40 - HK

10.00-11.00 - Luciaträning

11.20-11.40 - Snabbkoll inför estet


SEN SLUTAR JAG! Då blir det att fara hem och ut med Mio, sen till stan och leta skor till julshowen. Önska mig lycka till med det säger jag ju bara. Sen har jag samling till Musikskolans julkonsert kl 17.45, blir nog super. Nu ska jag göra det jag gör varje dag, spela piano och gitarr.

Av Emelie - 7 december 2009 21:34

Nu är det en annan design i allafall, får duga för tillfället. Ska försöka fixa kort på mig när Anna kommer hem hade jag tänkt. SNART KOMMER HON HEM!

Av Emelie - 7 december 2009 21:04

Var inne och kikade på Linnéas blogg (www.endagsomlinnea.blogg.se, OCH JAG HATAR ATT JAG INTE KAN GÖRA SÅ ATT DET STÅR NAMNET ISTÄLLET FÖR LÄNKEN) och hittade den här bilden från Gothia, vars har laget tagit vägen!? Blir typ deprimerad. 


Nu ska jag börja jobba med att göra om min blogg, designen är jag sjukt less på.



Av Emelie - 7 december 2009 20:15

Har sålt bröd nu, inte mer än nödvändigt om man säger så... Tur att mina grannar är så snela. Nu ska jag ladda hem en nice film, dricka O'boy och chilla. Vet inte riktigt hur jag känner mig idag... När jag är nere känner jag mig tvungen att vara social eller överglad mot alla bara så det inte ska verka som att jag är nere, äsch.


Ha en mysig kväll!

Av Emelie - 7 december 2009 18:59

Det har varit en grymt skön dag idag. Fick skjuts hem, och med mig hem fick jag med mig ca 10 kg salami. Ja, men det är ju nice. Efter skolan blev det att fara iväg till stallet, uteridning. Ja, det är party. Nu har jag grymt ont i kroppen men så går det. Nu äter jag och sen ska jag sälja bröd, taggat. Sen blir det nog bara att ta det lugnt, inga planer alltså. Känner mig lite halvstressad så ja, ska inte skriva mer nu.

Av Emelie - 7 december 2009 00:00

Man ska aldrig drömma.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards