ememelie

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Emelie - 5 december 2009 23:36

Har bara softat ikväll, nu ska jag se film och mysa. Imorgon blir det att vara med min älskling, och det kommer bli toppen! Längtar.


JAG FÅNGADE ÖGONBLICKET! Min mest attraktiva frisyr, NÅGONSIN!

Av Emelie - 5 december 2009 20:58

Nu har jag VERKLIGEN börjat längta efter sommaren... Speciellt efter att åka utomlands. Hoppas vi ska någonstans i vår!


Av Emelie - 5 december 2009 18:53

Såhär ser min klänning ut som jag ska ha på julshowen! Svart, vanlig, inte överdrivet rolig... Ska försöka hitta några snygga skor till den och göra den lite roligare.

Av Emelie - 5 december 2009 16:09

Tänkte lägga in bilder under min bloggtid, enjoy! Alla i olika format, men sånt får ni leva med. Nu: MAT

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Av Emelie - 5 december 2009 15:18

DU SKA BLI MIN SNART!

Har varit runt lite överallt med mina päron idag, dvs inte gjort så mycket. Ikväll blir det god mat och sen... jag vet inte. Har inga planer, får helt enkelt se vad som händer.

Av Emelie - 5 december 2009 00:55

Har varit en superkväll! For och träffade Anna och Rebecka på Ica, sen vandrade vi vidare mot Linus där Agge var. Efter det sprang vi iväg till Kostas och såg en film, där var även Viktor och Kim, och resten av kvällen spenderades ute lite här och var. Gick upp till Linus tvärt innan mamma skulle komma och hämtade mig, JAG SPELADE WII FÖR FÖRSTA GÅNGEN! Bowling! Vilka krigare vi är.


Nu är jag hemma och ska lägga mig och dö framför den nya American Pie som Anna sa har kommit ut, nice. Okej, jag ska inte dö, men är grymt trött. Så SOV SUPERSÖTT!


Idag har jag och Linus varit tillsammans i 9 månader! Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går, du är det bästa som finns älskling! DU GÖR MIG SÅ SJUKT LYCKLIG!


Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards