ememelie

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Emelie - 21 december 2009 21:50

Min dag har ungefär bestått av att sova. Har tagit en powernap i typ en timme nu, det behövdes verkligen. Har typ inte haft någon ork att göra nåt idag, och det suger ju. Så nu ska jag fortsätta sova....

Av Emelie - 21 december 2009 19:02

Träningen var döden, riktigt jobbigt. Har ätit och ska duscha. Är grymt trött och har fortfarande grymt ont i huvudet, hoppas det försvinner snart. Blir att lägga sig tidigt idag eftersom att vi ska och hämta Anna på flygplatsen imorgon. Hon tog sig iväg i allafall, även fast hon har tappat bort sitt jävla kort, orka faila! Sen ska jag nog på stan på eftermiddagen eftersom att jag inte var där idag, låg ungefär och snoozade till halv 4, det är inte okej.


Nu orkar jag inte skriva längre, så det får bli senare.

Av Emelie - 21 december 2009 15:34

Hela dagen har spenderats i sängen. Mått allmänt dåligt, varit arg och ledsen. Ingen bra dag helt enkelt. Mitt liv suger.


Jag ska snart byta om och fara på spinning, har sjukt ont i huvudet. Det här har inte varit en toppendag. Orkar inte skriva.

Av Emelie - 21 december 2009 12:20

Min dag har startat på värsta möjliga sätt, det kan jag lova. Vågar knappt stiga upp ur sängen för jag vet inte vad som kommer hända då. Men måste ändå göra det förr eller senare, om 1 timme ska jag fara med mamma och hämta jultårtor på Stigs som vi ska bjuda på till pappas jobb. Sen blir det stan ett tag.


Har inte så mycket mer att skriva just nu egentligen, så ska inte göra det heller.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards