ememelie

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Emelie - 22 december 2009 21:54

Har köpt "dansbyxor" på Cubus, 149:- blev det. Är dock lite osäker på storlek... Vi får se hur jag gör om jag ska byta. Hur som helst så ska jag se film med mamma och pappa ikväll tror jag. Ska även ta en lång dusch och ja, bara mysa. Har ingen superlust att gå ut i snökaoset igen, har krigat runt ute hela dagen känns det som. Tackade nej till pulkaåkning också, och det måste man vara riktigt less för att göra.


Ha en supermysig kväll!


Av Emelie - 22 december 2009 18:25

Kom just hem från stan. Mina pengar börjar vara slut på allvar nu. Var en sväng på Sense också där det tydligen var 25% på allt, allt smink, alla hårprodukter osv! Så då var det lika bra att köpa något. Blev en hårmousse som kostade 90:- från TreSemmé, ska inviga den idag. Men planer för kvällen? Har inte hunnit planera något och klockan är redan halv 7. Ojsan hoppsan. Vi får se vad som händer. Ska snart äta kött, pommes och sås, sjukt gott.


Imorgon kommer min mormor ner från Piteå och sen ska jag vara med Linus, längtar!

Av Emelie - 22 december 2009 13:34

Såhär såg det ut påväg från flygplatsen imorse, det är fan krig att köra bil nu. Snön nådde upp till bilfönstrerna när den här bilen hade kört ner i diket. Det är inte party-partaj.


Hur som helst så har jag varit ute med Mio och krigat nu i djupsnön. Sen när blev det svårt att ploga? Heja kommunen! Ska kirra mig lite nu, är typ en hälsofara, haha! Sen bär det iväg till stan med Anna och kanske någon fler. Ikväll är jag ungefär planlös. Frågan är hur man ska ta sig runt om man ska någonstans idag? Kriga på cykel känns inte ens som ett alternativ.

Av Emelie - 22 december 2009 11:37

NU ÄR ANNA HEMMA! Sitter och nördar dator bredvid henne och mamma, alla med varsin dator. Vi har fikat och tagit det lugnt. Bilresan till flygplatsen var...intressant. Vi höll knappt på att ta oss ut från gatan. Just vid flygplatsen hade en bil kört av vägen, det var snö upp till taket till bilen. Här bor vi i Norrland.


Idag ska jag på stan, nu efter lunch. Och till lunch blir det tjingtjong-mat. Dvs kinamat, det känns nice. Sen ska jag och Anna till stan förhoppningsvis. Bara jag som har hört att dom har julöppet extra länge? Ja, vi får väl se.


WOHOW MIN SIS ÄR HEMMA!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards