ememelie

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Emelie - 12 december 2009 18:28

Duschade nyss och ska kirra håret. Rebecka och Anna W ska komma förbi här sen ska vi vidare. Ska skynda mig lite nu, ha en superkväll!

Av Emelie - 12 december 2009 15:45

Har varit ute på förmiddagen, lite överallt. Försökt koppla in datorn till platt-tvn utan framgång. Rummet måste också städas. Enligt min madre i allafall, eller ja, jag håller med. Middag, sen blir det att vara med folk verkar det som. Blir nog bra det här.


Har egentligen inte så mycket mer att skriva. Två bilder från igår här!

Bilderna är snodda från Anna och Rebeckas blogg

Av Emelie - 12 december 2009 10:46

Bild tagen från Linneas blogg.

Igår var jag hos Lisa med Rebecka, Anna, Jenny, Alva, Emmy och Lisa. Vi gick till Ica och sen såg vi Idol ett tag. Efter det gick vi ut och träffade massor med annat folk. Bilder kommer förhoppningsvis senare, om jag hittar på andra bloggar. Mina är ej användbara(mobilkamera).


Idag ska jag och mina päron på secret mission. Efter det blir det nog lunch ute, det ryktades om det och sånt har jag inget emot. 20 i 12 ska vi fara, så det är bäst att jag stiger upp och gör mig klar nu!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards