ememelie

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Emelie - 6 december 2009 23:25

10 saker du kanske inte visste om mig. Men förhoppningsvis vet ni det redan.


1. Jag HATAR pinsam tystnad. Och det inte därför att jag tycker att tystnaden är pinsam, utan därför att jag börjar ALLTID prata om något som är TOTALT olämpligt. Och det är därför det blir pinsamt.


2. Jag har ett otroligt sätt att ha hand om sorger/besvikelser osv. Jag gör ungefär kompromisser med mig själv om hur jag ska hantera det på bästa sätt.


3. Jag kan suuperlätt höra något och snappa upp det, till exempel på skolan. Hör saker hela tiden och sen vet man det mesta.


4. Jag har haft tandställning i 1 ½ år, HATAR mina tänder ändå. Var det värt det kan man undra? Vill ha tillbaks den ett tag.


5. Jag är den enda i min familj/släkt som inte har något synfel och den enda som har gröna ögon.


6. Jag har bott på Anderstorp i 8 år. DOG ungefär när vi skulle flytta och blev emo. Nej skoja, jag blev aldrig emo. Men galet ledsen i allafall. Nu har vi bott här ett bra tag och jag vill supergärna flytta till lägga i stan! TAGGA MAMMA OCH PAPPA!


7. Jag har en syster och hon bor i London.


8. Jag dras till bråk. Jag vet inte varför eller hur, men på något sätt hamnar jag ALLTID i något. Min syrra sa förut att jag letade bråk när jag var mindre.


9. Mina bästa vänner är killar.


10. Jag försöker alltid låtsas att saker är bättre än vad dom egentligen är, och det slutar med att jag blir besviken.




Nu säger jag god natt.

Av Emelie - 6 december 2009 23:10

Har varit med Linus, vi gick broarna och pratade om, ja, allt. Nu har jag kommit hem och är trött, glad, men halvnere, vet inte riktigt. Det var kul med många besökare idag, synd bara att jag är så tråkig ikväll. Imorn är

det skola och nu känner jag riktigt sådär, jag orkar inte. Nu blir det film, OTROLIGT ovanligt. Eller så inte. ÅÅH, känner mig så jävla tråkig, orkar inte. PUSS eller något



Du tar bort mina sorger.

Av Emelie - 6 december 2009 18:49

Ska snart börja cykla iväg till Linus, ett perfekt slut på en toppenvecka.


Imorgon börjar skolan om, hur känns det? Det känns som det värsta i världen. Men snart är det luciashow, julshow, jullov, julafton och nyårs såklart. Och Anna kommer den 22/12!


Nu ska jag börja göra mig klar, hoppas alla får en toppenkväll! Det ska jag ha!

 

The Kooks - Naive

The Kooks - Seaside

Av Emelie - 6 december 2009 14:46

HAHA

Av Emelie - 6 december 2009 14:06

Har varit ute med Mio på en långprommis. Nu sitter jag i sängen och kollar på Desperate Housewives. Fick ett sånt här hjärta av mamma nyss, en handvärmare. Man bryter ett mynt i den sen håller den sig varm i en halvtimme.


Klockan 4 har jag träning, får väl se hur många som dyker upp. Efter det ska jag vara med Linus, och det kommer bli hur bra som helst! Nu ska jag fortsätta kolla, så skriver mer sen!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards