ememelie

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Emelie - 13 december 2009 23:20

Kom just hem från Linus! Vi har gjort knäck, sett film och bara haft det mysigt. Men kallt var det att cykla...


Imorgon är det skola igen och nu är det sista veckan! Vi har ett matteprov kvar att göra, känns inte nice. Och nu imorn så har Brännan sitt luciatåg, vill verkliiigen fara och se, får se hur det blir med det. Är grymt trött nu i allafall, så det blir sängen för mig. Sov sött!

Av Emelie - 13 december 2009 17:55

Besöksrekord idag, vad har jag gjort som är så spännande!?


Ska göra mig klar nu snart och sen vara med Linus, ska städa klart innan också.

Av Emelie - 13 december 2009 15:44

VAR KOMMER ALLA BESÖKARE IFRÅN? Kul!


Kom just hem från Coop och har lovat att laga middag till familjen och städa. Varför? Jag vet inte. Funderar på att göra om lite på mitt rum, men det finns inte så många möjligheter. Jag har ett litet rum och en stor säng, så jag kan nästan bara ha det som jag har det nu. Men ska fixa till på tv-bordet och lite sånt.


Efter allt det ska jag vara med Linus, det blev ju inte att fara och kolla på showen så vi ska vara med varann ikväll istället. Så det blir nog toppen!


En bild som inte alls har något med inlägget att göra.

Av Emelie - 13 december 2009 13:36

Vad fan gör hans brud? "Hej min pojkvän vann Idol, men dah, det viktigaste är ju att JAG får synas i TV?"

Av Emelie - 13 december 2009 12:36

Oj, redan mycket besökare! Har ätit nu och jag är sjukt trött. Idag så vet jag inte vad jag ska göra. Hade tänkt fara och kolla på Luciashow på SRK med Linus, men han kunde inte följa, så vi får se om jag far i allafall. Sen har jag träning samtidigt så jag vet inte hur jag ska få ihop det här riktigt. Och nu vill mamma att jag ska gå ut med Mio. Ute=kallt=inte nice. Men nu ska jag i allafall ta mig upp ur sängen...


Klicka f�r att st�nga bilden

Av Emelie - 13 december 2009 01:31

Har varit med massa folk ikväll, trevligt! Kom just hem och är supertrött så det blir sängen direkt för mig.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards