ememelie

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Emelie - 2 december 2009 22:08

Linus sprang nyss hit och pussade mig (Haha, söt smiley...)! JAG ÄR SÅ GALET KÄR! Jag älskar dig!


Ikväll har jag sett Paradise Hotel, bakat, Linus kom hit och sen har jag spelat piano. En toppenkväll helt enkelt. Imorgon ska jag upp... 7 tror jag. Funderar på att åka med mamma till Kanal och vara med ett tag på hennes lektion före jag börjar. Sen har jag prao hela dagen och efter det blir det musikskolan och träning. Nu ska jag tvätta bort sminket, lägga mig i sängen och se en film, som vanligt alltså.

Av Emelie - 2 december 2009 21:02

Nu: Paradise Hotel

Av Emelie - 2 december 2009 17:52

Mina päron bad mig just skriva en ordentlig önskelista. Kan säga att den är KORT. Men inte att förglömma så fyller jag år exakt en månad efter julafton, 24 januari alltså. Så jag har det svårt att komma på något att önska mig. Är det onormalt? Känns lite konstigt. Men något finns det ju alltid. Mitt stora problem är vad jag ska köpa till mina nära och kära. Fast pengar måste skaffas först.


Som sagt, jag har hittat min klänning, den ska nog köpas imorgon. Men problemet är... the shoes. Har letat som en galning på stan och letandet fortsätter nu på hemsidor, börjar bli desperat...


Av Emelie - 2 december 2009 17:01

Prao idag med, det är grymt kul! Gick på stan och letade efter klänning, hittade faktiskt en svart riktigt snygg. Men får fixa snygga skor till, annars blir det tråkigt.


Snart blir det middag och ikväll är min lediga kväll, känns obeskrivligt skönt. Får se om jag går broarna med Mio senare om jag känner orken. Annars blir det bara att ta det lugnt. Men nu väntar middag, även fast jag inte är så hungrig, jobbar ju som sagt på ett café... Fick en stor saffransbulle till frulle idag, funkar ju. Nu hinner jag inte skriva mer, får skriva senare!

Av Emelie - 2 december 2009 00:07

Nyduschad sitter jag nu i sängen och funderar vad det blir för film ikväll.

Jag fattar inte, VARFÖR kan jag inte sova i normal tid? Dom flesta sover nog kanske redan, men för mig är det ungefär... 2 timmar kvar tills jag kan somna över huvud taget, jag är inte ens trött. Och det går inte att lägga sig ner och försöka sova, det går inte.


2 taggade tjejer fångade på bild får avsluta kvällen, sov sött!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards