ememelie

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Emelie - 3 februari 2009 21:54

YAAAAO!


Nu har vi varit ute på fritidsgården i Jörn och i Boliden, körde tävling och informerade om Nightflight, de gick bra och de var faktiskt rätt kul :) Nästa fredag blir det Robertsfors tror jag? Längsta vi ska, och det är typ 8 mil. Som till Pite då, och de är fan fett laaangt. Är ändå mest peppad på skolorna som vi ska ut till, och det blir typ vecka 8 elr nåt tror jag. Sen äre fan Nightflight! KOMKOMKOM! De kommer bli 7kt bra.


Har fett jävla ont i huvet så jag ska gå och lägga mig nu typ, annars kommer jag aldrig palla gå upp imorn, hörde att det var Hide and seek på tv också, så jag lär fastna där(U) MEN NU ÄRE GOOD NIGHT

PZ@OOOOUT

Av Emelie - 3 februari 2009 16:25

Vaknade imorse av att Anna kom hem från Sthlm! Fick 2 Lushpresenter, TACK<3 Mitt älskade Whip Stick, som smakar och luktar choklad. Helt underbart!

 

Fick igen matteprovet idag, fick 23p och gränsen för G var 17, JAG KLARADE DET! Inget omprov! Helt ååkej dag, har gått lite segt men de är ju dom flesta dagar så :)


Ikväll ska jag träffa Matilda på Coop halv 6, vi ska köpa litte godis till bilresan ikväll, Jörn och Boliden så det lär ta ett tag :) ROADTRIP! Är ändå mest peppad på att dra ut på skolorna, det blir om nån vecka och de komr bli fett kul :) Nu ska jag snart äta nåt iaf sen blir det väl att fara :) Smsaa mkemke 0768088507. Skriver när jag kommer hem om jag hinner, annars får alla haare bra :) PZ!


Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards