ememelie

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Emelie - 24 februari 2009 22:18

Av Emelie - 24 februari 2009 22:06

Av Emelie - 24 februari 2009 21:35


posta till mig!

Av Emelie - 24 februari 2009 19:54

unstoppable

unbreakable

goooin 4 it


Av Emelie - 24 februari 2009 19:36

2 JÄVLA ÅR SEN?

saknar mega

Av Emelie - 24 februari 2009 18:11

This time, I wonder what it feels like?
To find the one in this life, the one we all dream of
But dreams just aren't enough
So I'll be waiting for the real thing, I'll know it by the feeling

The moment when we're meeting, will play out like a scene
Straight off the silver screen
So I'll be holding my own breath, right up 'til the end
Until that moment when, I find the one that I'll spend forever with

Av Emelie - 24 februari 2009 17:49

Senaste:

1. mening du sa: näe jag vill inte se om nån jävla prinsessa

2. personen du pratade med: MAMI :D

3. du fick sms av: anton :D

4. du kramade?: Felle :D

5. kläder: jeans och tröja?

6. bättre än igår: :] stan

7. imorgon är det: onsdag

8. planer: sova<3

9. vill du: inte vill hellre, och det är skolan........ fyfan

10.Favorit nummer: 24

11. färg: svart :D 

12. årstid: sommar!!!


frågor och svar:

13. saknar du någon? jajamen men jag klarar mig;)

14. humör för tillfället: GLAD :D

15. det första du gjorde i morse: steg upp

16. vad åt du sist?: kokosboll:]

17. vad irriterar du dig på? mkeeeeeee

19. vem tänker du på just nu? vem? heheehe njaee vet inte :]

20. tror du att personen tänker på dig med?: veet ej :D

21. vart reste du sist?: jag cyklade hem från stan? :]

22. vad gjorde du igår kväll?: TRÄNADE<3

23. liknar du din mamma eller pappa?: haha njaa ;)

24. ler du ofta?: JA :D

25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): aaah njae vet inte kärlek kanske

26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? har gjort de iaf

27. i vems säng sov du i natt? my own

28. vilken färg har din tröja/Linne? : svart

29. har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? njae vet inte

30. har du någonsin gråtit dig till sömns? : japp :)

31. gråter du när du skadar dig?: näe blir bara sur typ


lycka:

32. är du en glad person?: nu iaf :D:D:D:D:D:D:D

33. vad gör dig glad? : vet inte:]

34. önskar du att du var lyckligare? man kan allti bli lyckligare :D

37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig? japp :D

38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? jajamen :D

39. har du en flick/pojkvän? : nej :D

40. är du nöjd med det? : haha de är som de är ;)

41. är du kär?: Nej


hat :

41. vem hatar du verkligen?: ¨många :D

42. har du någonsin gjort en hat-lista?: nej :D

43. är du en mobbare?: nej

44. har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: Nej

45. har du blivit sviken någon gång? : ´har väl alla :D

46. gillar du skolan?: fyfan

48. värsta ämne?: matte!

49. har du spytt i skolan nån gång?: ånej

50. är skolmaten god?:  ånej

Av Emelie - 24 februari 2009 17:36

FETTISDAG IDAG! Nåt som jag fan inte visste fick jag veta på franskan idag!


Fet-tisdag=Mardi Gras

Mardi=Tisdag

Gras=Fet


FAN VA COOLT! Mardi Gras de är ju en famous festival i New Orleans för er ovetande här i världen! De va fan coolt :$

MARDI GRAS   v

Idag var vi på Kanal och pratade om nf, före det så åt vi på Max och de var megagött, vi fick maten så de var nice :) Sen for vi tillbaks och skottade snö till Isshowen på torsdag som estet ordnar, de var jobbigt och jag och Matilda gjorde en hel jävla trappa! fifan, aja, sen hade vi so och vi pratade om tidningar som innehåller sex osv ;) Sen for jag Matilda och Rasmus på stan, matilda köpte en present åt sin syrra osv, sen gick vi runt lite och ja :D:D:D Sen cyklade jag hem och försökte smsa samtidigt, ingee lyckat de var kallt och jag höll på att cykla in i en tant :D Men jag överlevde :) Ikväll har jag INGENTING, så jävla skönt! De blev inte att fara till Burträsk så nu äre bara softa, ska ligga och sova hela jävla kvällen<3 Menmen, nu ska jag inte skriva längre ska vara social på msn ist! PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards