ememelie

Alla inlägg den 13 februari 2009

ja

Av Emelie - 13 februari 2009 23:48

What to do?

I think it's you!

Av Emelie - 13 februari 2009 23:43

Nu har jag varit på bio med Matilda, vi såg Valkyria, den var jättebra och helt klart sevärd :) Man börja till å me grina i slutet... :$ Men se den iaf :D

Nu ska jag snart slaggaan för jag är fett jävla trött PZ!

Av Emelie - 13 februari 2009 19:18

Av Emelie - 13 februari 2009 18:45


ROBERTSFORS IDAG!

Anette kom och hämtade oss på skolan 10 idag, sen drog vi till Robertsfors, de var fan långt, men sjukt kul :D När vi kom dit pratade vi med Eva och sen gick vi och åt plättar, som Rasmus sa gummiplättar. Nä men de funka, sen hade vi informationen nere i uppehållsrummet och körde tävling och sådär, megatrevligt och det var roligaste stället hittills iaf :D Nästa vecka blir det att fara till Grottan och Holken och Klippan på söndag tror jag. Och skolorna på dagtid :D:D:D:D:D


Nu har jag iaf tänkt ringa min kära vän Matilda

 

 Shit kolla vilken babe, 200 g<3

Vi skulle vara med Elias men han skulle på Melodifestivalen, så det blir väl att göra nåt annat. Maybe Richard och Jeppe :D Annars får jag väl ha en trevlig kväll med min gr8 m8 all by my self :$ DE BLIR BRA IAF :D Nu ska jag byta om från den feeettsofta NIghtflighttröjan och fixa mig lite OSV. OCH NU ringde Matilda och NU har jag prata me Richard och vi ska vara med han och Jeppe, SOFT! De blir nicenice, kanske drar på coopan före men kände inte peppen att cykla de är fucking kallt! Nu skriver jag bara emassa shit och jag tänker inte ens på vad jag skriver så nu ska jag sluta PZ @OOUT suck3rs 

Av Emelie - 13 februari 2009 00:06

ALLA <3 DAG


skulle mer säga alla </3 dad

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards