ememelie

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Emelie - 14 februari 2009 18:46

HOLA

Drog till stan vid typ 1 och gick runt lite där, sen träffade jag Moa och nåra till så jag pratade med dom ett tag, sen skulle Sandra också in till stan så jag gick med henne och jag köpte ett par jeans :D Sen kolla vi runt litegrann osv sen for vi till Sandra och var där ett tag och sen ringde Anna och jag ville inte gå hem så hon kom och hämtade mig :D Nu har jag ätit osv och nu väntar jag på att matilda ska äta klart sen får vi se vad vi gör :D Nu ska jag inte skriva mer, ska fixa mig osv :D PZ!

Av Emelie - 14 februari 2009 17:15

Får lyssna 1 min på varje bidrag, de räckte för att säga fyfan va dålit du suger :)

Av Emelie - 14 februari 2009 11:58

Detta måste ju vara den mest tragiska och dummaste dagen ever! Elr när man är tsms med nån så är de ju snuttegullplutt, så alla som är det är ju snuttegullpluttiga med varann och de ska de inte vara idag för min del, all couples kan ju sitta och gulla i nåt hörn, ikv blir de ha kul med people!!!!

Vaknade iaf för ett tag sen, gick dirr till datorn och jag steg fan upp för tidigt för jag hålr på att somna och nu ska jag tydligen göra lunch också och jag orkar inte :$ Jag tänker hoppa in i duschen ist och duscha längelängelänge och vara emo för att mitt rum inte är klart och att min syrra ska på Melodifestivalen och inte jag :$ Sen har jag tänkt fara in till stan tror jag, vill ha ett par nya jeans (U)Ska iaf försöka fixa de men vi får se om jag pallar kriga i allllt de kalla, ELLER så gör jag bara så att jag tar bussen? JAJAMEN så blir det. Nu ska jag duscha, PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards