ememelie

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Emelie - 11 februari 2009 16:20


Shit vafan!


Som Starlounge tidigare rapporterat greps artisten Chris Brown, 19, av polisen på söndagsmorgonen, misstänkt för att misshandlat en kvinna som nu bekräftats är flickvännen Rihanna, 20.

Enligt E! Online vittnar r&b-sångerskan nu om den allvarliga misshandeln. Hon ska själv ha berättat för polisen att pojkvännen kvävt henne tills hon förlorat medvetandet. När hon väl vaknade upp igen hade Chris lämnat platsen.  

I söndags tillkallades polis efter att Chris åsamkat synbara skador på en då ännu ej namngiven kvinna, och han ska ha flytt scenen i samband med detta. Den unga artisten lämnade senare över sig själv till polisen och släpptes mot borgen i väntan på vidare utredning.

Paret sägs ha börjat gräla i bilen på väg från en Grammy-förfest och stannade därför till vid vägkanten i Hancock Park i Los Angeles. När Rihanna slängde ut bilnycklarna genom fönstret blev ”With you”-sångaren galen, och ska ha tagit stryptag på sin flickvän och hotat med att döda henne.  

På grund av Rihannas synbara skador, bestående av en blåtira och svullnad i ansiktet och blåmärken på armarna, körde polisen henne direkt till sjukhuset istället för att invänta ambulans. Sångerskan fotograferades på plats och senare på akutmottagningen, något som nu används som bevis i utredningen.  

Parets förhållande har den senaste tiden kantats av en rad rykten om svartsjuka och uppbrott. Enligt Star Magazine ska Chris ha flirtat med sångerskan Leona Lewis framför ögonen på sin flickvän på förfesten till Grammy-galan, något som kan ha dragit igång söndagens gräl.  

— Vid ett tillfälle såg Rihanna hur Chris hade sin hand på Leonas rygg. Det kan ha varit oskyldigt, men det gjorde Rihanna förbannad, säger en insider.

Av Emelie - 11 februari 2009 16:02

Seg dag utan helvete, dryga lektioner men fett god lunch! Det var fett lång kö så de tog ett bra tag, och sen åt vi ett bra tag också och satt kvar så länge så vi kom försent till franskan, så jag och moa sprang dit iaf :] Sen hade vi franska då och vi redovisade nåt på OHapparaten, och jag var med Moa där, de gick hyffsat :D Hade inga skor med mig dit, så när vi skulle gå tillbaks så skulle Moa bära mig tillbaks och sen stannade hon vid kanten till snön brevi gångvägen och började skratta, jag typ MOA! NEJ! Sen började hon skratta och dumpade mig i pudersnön :(

Sen hade vi iaf hål och jag sprang runt lite med Matilda och pratade osv :D Sen hade vi no sista timmen och vi såg film och lite sådär :D Sen kom mamma och hämtade mig och nu är jag hemma :D Ska ut till Lövånger och Bureå ikväll med Nightflightgruppen, de blir nog kulkul med en roadtrip igen :D Men nu ska jag gå och äta middag och byta om :D PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards