ememelie

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Emelie - 5 februari 2009 17:35

om dig.
1. hur mycket är klockan just nu? 17.35
2. namn? emelie
3. vart bor du? ett brunt hus på sunnanå
4. hur många barn vill du ha? vet inte ens om jag vill ha nåra
5. vill du gifta dig? nja venne :D
 6. har du ätit sushi? jap
7. favoritglass? nåt med choklad bara ;)
8. hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? vet inte, har aldrig orkat kolla för jag äter typ aldri flingor :D
9. humör? typ trött, annars bara bra :)

fyra grejjor.
1. har du någonsin blivit jagad av polisen? haha aa :D
2. har du en hund? jajamen :D
3. sover du helst själv eller med någon? med någon?
4. tror du på spöken? nej :D

SKULLE:
1. skulle du vilja vara längre? nej kortare :D
2. skulle du vilja väga mer? bryr mig inte ;)
3. skulle du vilja ha sex nu? inte nu nej :D
4. skulle du vilja dricka dig full nu? nej :D

KAN.
1. kan du röra på öronen? haha nej :]
2. kan du slicka dig på näsan? nej :]
3. kan du kolla i kors med ögonen? jaa :D
4. kan dina föräldrar lita på dig? jaa
5. kan du låta bli att prata på 4 timmar? haha åånej, dom som känner mig vet det :D
6. kan du va på en fest utan att dricka? klart!
7. kan dina vänner lita på dig? jaa
8. kan du tänka att pierca dig i naveln?ja, men tänker inte göra de
9. kan du suga? jaaajamen ;)
10. kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? typ inte

HAR.
1. har du någonsin ljugit för dina föräldrar? jaa
2. har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? jaa
3. har du syskon? jaa, ett
4. har dina föräldrar ljugit för dig? de tror jag säkert
5. har du varit full den här månaden? nepp :D
6. har du redan tröttnat på dom här frågorna? haha inte än :]
7. har du borstat tänderna den senaste timmen? nej:]
8. har du pussat någon som är fyra år äldre? nej
9.har du haft sex med någon som är tre år äldre? nej
10.har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nej
11.har du blivit påkommen när du har haft sex? nej
12.har du haft sex med mer än tre personer? nej
13.har du ljugit på någon fråga än då? nej

VEM.
1. vem älskar du? ingen
2. vem hade du senast sex med? ingen
3. vem vill du bli full med? skulle de vara nån skulle de vara matilda
4. vem är den bästa artisten?amy winehouse
5. vem pratade du senast i telefon med?matildaaa<3
6. vem är snällast i världen? vet inte
7. vem vill du prata med? MATILDA
8. vem sov du senast med? matilda och felle i fjällen :D
9. vem såg dig full senast? ingen
10. vem vet allt om dig? ingen vet allt, men matilda mest iaf!
11. vem hatar du mest? jag hatar dom flesta
12. vem kramade du senast? moa tror jag :D
13. vem kan berätta allt för dig? jag lyssnar

Av Emelie - 5 februari 2009 17:10

Av Emelie - 5 februari 2009 16:47

JAJA tråkig dag som vanligt, litet incedent innan estet som fyllde min dag. Nä men sen var de bara vanligt annars, sista skoldan den här veckan och det känns uuunderbart :) Ikväll blir det nog Matilda och nu ska jag äta middag, hoj!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards