ememelie

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Emelie - 17 februari 2009 21:06

Haha insåg just hur rolig min torsdag kommer bli........


08.20 Skolan börjar

13.40 Estetiskt plattform

15.40 Skolan slutar

16.00 Konfa

18.00 Konfan slutar

18.30 Samling utanför Söder

20.30 Hemma från fritidsgårdarna


BORTA HELA FUCKING DAN????????????????????? (U) KUL!!!!!!

Av Emelie - 17 februari 2009 20:35

Nu har vi varit på Impuls och Holken, trevligttrevligt :) De var fucking iskallt men de var inte så långt den här gången :D På torsdag var de emassa också, 3 st fritidsgårdar tror jag? Aja, sen hoppas jag att de blir skolorna på torsdag för annars hinner vi inte i veckan och nästa vecka har jag hur mke som helst i skolan, så de blir inte så bra... AJA HAPPI FACES! Här kommer låten typ alltid kommer på radion när vi är ute på våra roadtrips :$

PZZZZZZZZZZZZZZZZ

Av Emelie - 17 februari 2009 17:02

Mobilfjortis, och!!!!!!!!!!!!!!

smsat upp mina 5000 innan månaden är slut

 och måste vänta tills på lördag:( EMO


Av Emelie - 17 februari 2009 16:32

 IKVÄLL BLIR DE HOLKEN I KÅGE OCH IMPULS I BYSKE!


SEG JÄVLA DAG! Vi hade innebandy på gympan, sen hade vi lunch och jag och Matilda gick till maten och där träffade vi Linke :D Så vi satt med han och pratade osv, sen gick vi till café och sen börja typ vår lektion dirr, men de var trevligt :D Sen sista lektionen hade vi SO, vi gjorde.... inget? Hade nån inhoppare ist för Olov som hette Gerd och ja, tekniskt geni vet jag inte men vi fick inte igång filmen så vi satt ute och pratade hela lektionen. KUL sen gick jag hem med Alex, och de var kalltt som fan. Och nu har jag ätit och sitter vid datorn och jag har tänkt baka en kladdkakakakakaakakakaka:$

så PZ OUT        -OCH JAG BJUDER PÅ DEN HÄR STEKARBILDEN YAO


Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards