ememelie

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Emelie - 6 februari 2009 17:24

Hittade just bilder från Umeå i somras, sommar :( :( :(<3

Av Emelie - 6 februari 2009 16:03



Matilda sov här inatt, vi såg Tretton den är sjuk men funkar ändå. Sen pratade vi lite och sen somnade vi rätt fooort. Idag har jag varit och klippt till håret på Clive Russel, de vart bra :) Och nu har jag bakat muffins :D:D:D:D¨


Ikväll blir det nog Monkeyhouse med Matilda och vi får se om vi orkar dra me nåra andra, annars blire only 2! Måste gå och lägga mig dirr sen för imorn så ska jag:


  • Stiga upp halv 6
  •  Packa bröd på ett bageri
  • Ut och dela ut bröden
  • Sova igen
  • Städa ur hela mitt rum, alla möbler och saker på väggar osv.
  • Vara med Matilda och Erik

 De blir nog brabra, fast kommer vara fett trött  :) Tur att vi är lediga på måndag också, annars hade jag nog varit körd :) Nu funderar jag på att gå och hämta min B&Jglass i frysen, en stor Half Baked som väntar på mig :$ Nu har jag iaf itne tänkt skriva mer, ska snart ringa Matilda och bestämma för ikväll osv, PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards