ememelie

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Emelie - 4 februari 2009 21:46

Det är ju faktiskt lite kul att höra saker som andra har sagt om en och få höra rykten om vad folk tycker om en. Speciellt dom som säger emassa och man vet att man inte ens har träffat dom, inte liksom umgåtts med dom elr träffat dom över huvudtaget. Men det är skönt att höra att dom har hur fel som helst, men så länge man inte tar åt sig av vad folk säger, skulle aldrig göra det och då spelar de ju iingen fucking roll. Känner inte för att dra den där tack för att få vara centrumet i era liv, känns lite uttjatad, men det är ju trevligt att ni har nåt att prata om iaf :) Sitter och längtar till dagen vi ska ut, only Matilda know's! KOMMER BLI HUR JÄVLA NICEEE SOM HELST!


GONATT SUCKERS! <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< 

Av Emelie - 4 februari 2009 21:40

HON ÄR SÅ 7KT FETT JÄVLA SOFT!




Av Emelie - 4 februari 2009 21:37

Varit på musikskolan, Matilda kom till mig vid 7 och vi gick till kiosken sen såg vi Twilight, den är rätt bra :) Här är en låt iaf från den. Nu ska jag gå och lägga mig, och det är bara vanlig skola imorn, sen är vi lediga fredag och måndag, känns underbart :) Men nu blir de prata klart på msn sen off 2 bed! PZ!

Av Emelie - 4 februari 2009 17:30

OFF TO MUSIKSKOLAN

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards