ememelie

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Emelie - 26 februari 2009 21:18

Kom hem från Isshowen för ett tag sen, det var faktiskt rätt bra i år :) Först var vi ute och kollade på uppvisningar där, sen sjöng vi i en stoor kör i slutet låter Keep this fire burning med alla från åk 7,8 och 9. Sen var det inne, där sjöng jag och matilda :D Gick typ int så bra, hyffsat :) Men kul var det iaf :) Sen var vi kvar ett tag och bara softa och efter de kom min madre och hämtade mig. Nu har jag gjort en kladdkakakakakakaka och de vart mums! Ska snart gå och plocka upp lite kläder på rummet, sen blir de göra sig klar och se lite tv och sen sova! Imorn är de hkprov dirr på morronen, kan typ ingenting ungefär. Men de får gå som det går iaf :) Sen är de NightFlight på kvällen, B THERE! Nu blir de bed! PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards