ememelie

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Emelie - 10 februari 2009 22:07

Av Emelie - 10 februari 2009 22:00

Min och Matildas låt, synd bara att du inte får sjunga den längre suck3r!


Av Emelie - 10 februari 2009 21:24

Bakade chokladmuffins vid  7, sen ringde nån på dörren och det var Richard och Elias. Vi satt inne ett tag och pratade och fulade oss sen kom vi på att det var fett med puder ute så vi drog på oss emassa kläder och har varit ute och busat i typ 1 och en halv timme, hur härligt som helst :D Och nu kom vi in hit och såg ut som snowman's hela högen men de var nice :D


 Nu ska jag leta en plats att sova... Mitt rum är helt tomt och typ rivna väggar och emassa målargrejer där så jag kanske ska ställa in en säng i Annas rum, elr så blir det att slagga här i datarummet, ELLER i vardagsrummet. Men där äre så mörkt och stort liksom, läskigt :( Aja, de får vi lösa ;)


 Nu ska jag ladda min mobil, batteriet tar typ slut dirr för att jag smsar so much, men de är gr8 så de äre värt ;) Nu ska jag typ äta en muufffin elr nånting sen ska jag glo på lite tv sen slagga, PZ! 

Av Emelie - 10 februari 2009 17:34

Gör det här testet annars kommer något tragiskt hända i helgen!

Var kommer du ifrån? Skell
Heter? Emelie Danielsson
Hur gammal är du? 15
När fyller du år? Januari
Tycker du om någon just nu? Nä jag hatar alla :D
Jag samlar på? Typ ignet
Gröna eller röda äpplen? Röda!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Matilda och Sandra Wallin
Vilken tid gick du upp idag? Kvart över 7
Har du sovit i din egna säng inatt? Jajamen :D
Har du sovit ensam igår natt? Japp :D
Har du strumpor på dig nu? Japp :D
Hur svarar du i telefon? Drygt haaallå?

Vad ska du göra ikväll? chilla
Vad ska du göra imorgon? skola och lövånger
Var vill du bo när du blir stor? Jag och Matilda ska köpa en takvåning i London eller New York :]
Vad vill du bli när du blir stor? Stor
Är det okej att gråta? NAE?! Jo klart de är, men orka :D
När grät du senast? Vet inte riktigt :D
Vilken årstid tycker du bäst om? sommar såklart
Laddar du ner musik och filmer från internet? vem fan köper??
Skulle du göra om du vann en miljon? RESA shoppa osv
Bär du glasögon eller linser? ÅNEJ
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nä de äre väl inte :D
Har du piercing? Inte utom öronen
öronen? som jag sa
Har du tatuering? vill ha :D
vill du gifta dig? vet inte, får se ;)
Vill du ha barn? tveksamt
Solar du ofta? utomlands äre ju abra steka
Är du bra på att laga mat? jag tror inte jag har dödat nån iaf
Gillar du att dansa? varför inte :D
Hur vig är du? inte mke :D

Vilken är din favoritglass? Vilken som helst med choklad ;)
Tror du på ett liv efter döden? nae :D
Bor dina föräldrar tillsammans? Jajamen
Är du morgon eller kvällsmänniska? Natt antagligen? vem fan är morronmänniska jävla stolpskott!

Vilken ögonfärg har du? gröna
Vilka hårfärger har du haft? Ljusbrunt, typ lite rött, blondt blondt och blondt
Är du beroende av något ? Nae
Röker du? Nae
Senaste låten du hörde? Collide - Howie Day
Bukar du bädda sängen? aldrig
Har du kysst någon under den senaste veckan? nej ;)
Vad var det senaste du sa? NEJ!

Vem kramade du senast? Matilda? elr?
Saknar du någon nu? njaeoee int mke :D

Av Emelie - 10 februari 2009 17:17


Haha så sjukt längesen!

Av Emelie - 10 februari 2009 17:13

Av Emelie - 10 februari 2009 15:49

Har varit en rätt härlig dag, inte så jobbiga lektioner och vi såg film på sista lektionen, sen gick jag hem med alexandra en bit och sådär :D Nu är målaren och hålr på i mitt rum, har ingen aning om hur det ser ut än, men han ska tapetsera klart imorn :D Nu ska jag bara taare lugnt, äta middag och sen har jag ingen aning. Så nu ska jag bara kolla klart apb och msn sen ska jag inte sitta mer, PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards