ememelie

Alla inlägg den 1 april 2009

ojo

Av Emelie - 1 april 2009 20:40

YES

Av Emelie - 1 april 2009 19:48

Började 12 idag, lovely! Sen slutade jag strax före 2, ÄNNU MER LOVELY! Linus slutade också då så jag hann träffa han en gång till innan han far :]<3 Vi såg film, pratade osv :* Ska försöka hinna vara med han på söndag också när han kommer hem från cupen :)<3 Sen fick jag iaf skjuts hem av papi, thnx! Åt middag, bytte om och for på musikskolan med Tove, och nu är jag hemma igen! Ska baka kladdkaka, se Systrar i jeans - den andra sommaren och bara ta det lugnt för imorn börjar jag 20 över 8 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Sen ska och och köpa nå grejs till håret från Attityd, YE!


Och NU har jag hittat den parfymen som jag ska köpa! Pink Sugar - Aquolina

Ska köpa den så fort som möjligt, sen ska jag köpa födelsedagspresent åt både Linus och Anna också, jaja får se vad de blir :$ Nu ska jag iaf börja kolla på film osv, skriver mer imorn om jag hinner, vilket typ är tveksamt för jag har prao, sen konfa dirr efter, sen ska jag hjälpa till på en match dirr efter, AAAH, aa vi kan låtsas att jag kommer överleva jaja, PZ!



Av Emelie - 1 april 2009 11:07

1a April idag, kommer säkert råka ut för nåt skämt... Eller det har jag redan, Linus lurade mig :] Menmen, jag börjar om 50 min igen på Hemmakväll, det blir nog ännu mer märkning på filmer antar jag, men de funkar :) Sen slutar jag väl vid 3 elr 4, får se. Igår kväll for jag till Kaplan och kollade på Linkes träning, satt och kollade med Emmy och Emil, mkemketrevligt :D Sen satt jag och pratade ett tag med Linke, Viktor, Agge, Korre och Jonte, sen gick Linke och duscha och sen for vi hem till han och såg film, mys :) Och fick reda på att han ska till Umeå hela helgen :( Också har vi en månad på Lördag, jaja, kommer sakna dig älskling :*


Nu ska jag iaf gå och fixa mig lite och sådär, gå ut med Mio först, PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards