ememelie

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Emelie - 2 april 2009 23:53

Du är bäst i världen, jag älskar dig!!!!

Av Emelie - 2 april 2009 20:49

Idag hade jag prao igen, började halv 9 och det var inte peppat, men vi bytte godis och fick äta hur mke vi vill, sen fick vi 4 kg godis efter, TACK!  Vi slutade vid 3 och imorn börjar vi 12, så ikväll kan jag se film! Det blir äta godis dååårå. Sen hade jag konfa efter Hemmakväll med det vanliga folket till 6, sen for jag hem och plockade upp på rummet och sen kom Linus och var här i lite mer än en halvtimme så vi skulle hinna vara med varann igen innan han far, så jävla bäst! JAG ÄLSKAR DIG! Vi tog det bara lugnt typ, sen pussa ja mke på han hejdå sen for han på match :*


Nu har jag varit på Coop och skulle köpa lite grejs, stod vid chipshyllan då det kommer 3 australiensare och ställer sig brevid mig och försöker uttala ordet "gräslök", vilket inte gick så bra och det lät sjukt kul! Kom på efter ett tag att jag skrattade högt och att dom stod och kollade på mig och typ log :$ Sen frågade dom hur det uttalades och jag sa, sen var det deras tur att skratta åt mig... Hjälpte dom hitta chipsen dom ville ha sen stod vi och pratade ett tag och en av dom hette Ben och presenterade sig osv och var råtrevlig, hur kul som helst :) Nu ska jag iaf se lite film osv och umgås lite med Anna och Sara kanske :$ Skriver imorn, PZ!


 vs

HUH!?!?!?!??!?!?!?!?

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards