ememelie

Alla inlägg den 3 april 2009

Av Emelie - 3 april 2009 22:11

JAAAA!

Den 19/4 är moppekursen bokad, JA TACK! Inge mer cyklade :$ Kursen tar bara en dag sen jeeeevlar! Känner peppen :]

Snart får man ta fram dig!
Av Emelie - 3 april 2009 19:20

Sista dagen på Hemmakväll, är rååådepp, vill inte tillbaks till skolan........ Menmen, sen for vi på middan och jobbade där, fick in massa money och sen fick vi temasteg så :D Sen for jag hem och åt, och nu har jag varit på Coop med Anna, köpte inget men... Ikv ska jag typ se filmerna jag har från Hemmakväll, Systrar i jeans, The Notebook, och The Black Balloon. Har sett Systrar och The Notebook såg jag igår med Anna och Sara och vi satt och bölade, elr jag och Sara iaf, Anna krigade och grät inget, HUR!? Satt och bölade typ en halvtimme efter, brukar aldrig gråta till filmer men jahaaapp... Ska plåga mig själv och se den igen och grina ännu mer, ser typ alla filmer 2 gånger för man missar alltid nåt första gången man ser den, men jaja. Nu ska jag iaf ringa upp Isa som har hand om musiken på konfan, så ska höra vad som ska spelas och sjungas, skriver mer ikv typ, PZ!


Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards