ememelie

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Emelie - 21 april 2009 22:04

Nu har jag bakat till imorn, känns skönt, dock var det ju lite i sista minuten men nu är gjort iaf, har tränat också från 5-6 och jag är helt jävla död känner jag, har typ ont all over och är jättejättetrött och nu vill jag sova. Men ska fixa lite grejer före och aaah orkar typ inte ens ställa mig upp från stolen, och nu börjar mamma gapa om att jag ska stänga datorn också, bristningsgränsen är näraaaaaaaaaaaaaaaa.....


Imorn måste jag hinna vara med Linus har jag bestämt för jag saknar så sjukt mycke hela tiden och nu har jag inte varit med han på ett bra tag känns det som så nuuuuuuu :]<3 Blir att vara med han efter övningen med konfan på Landkyrkan :D Höjdpunkten på dagen helt klart :*<3 Men nu måste jag verkligen sova annars kommer jag vara damp imorn, PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards