ememelie

Alla inlägg den 12 april 2009

Av Emelie - 12 april 2009 22:38

Började se en film men orkade inte se längre ;$ Är jättetrött och har verkligen sjuukt ont i huvet. Tror att de är efter allt idag för att jag typ vart chockad, hehehehehehee jag är pussy och ja javet inte, dunkar typ i huvet :$ också måste jag gå upp och fara till Pite imorronbitti, sen får jag hoppas att jag kan vara med Linus på kvällen om han mår bättre, hoppas det iaf<3 Känns sjukt att allt har hänt som hände idag, och på hans födelsedag och allt... känns skit att det blev så för han:(<3 Krya, jag älskar dig! Du betyder verkligen jättemycket för mig, vet inte vad jag skulle göra utan dig :*

Grattis iaf, även om inte din födelsedag blev den bästa :]<3



Av Emelie - 12 april 2009 20:36

far till pite imorn på morron iaf, har gratis sms så kör hårt!


0 7 6 - 8 0 8 8 5 0 7




pz

Av Emelie - 12 april 2009 20:15

GRATTIS ÄLSKLING! Nu är du storN<3

Dagen var............. ja vet inte vad jag ska skriva. For iaf till Linus vid 11 och uppvaktade han, gav han present osv sen satt vi ett tag vid datorn, gick ut med Nysa osv. Sen kom virrekrulldude och korrebabaknisti och vi satt ännu mer vid datorn och åt Kinderägg, sen for vi på stan och ja..... vet inte vad jag ska skriva men jaja...


Nu är jag hemma och sitter i Linus tröja och gör inte så mke, har varit en actionfylld dag kan man lugnt säga och är jättetrött och är fortf chockad typ. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, se film osv. Orkar inte skriva mer nu, pz

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards