ememelie

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Emelie - 7 april 2009 18:44

Ska cykla iväg till sörböle ungefär...... NU och sjunga tydligen! PZ!

Av Emelie - 7 april 2009 15:53

dryg dag, fick gå på stan på en av lektionerna och kolla på skyltfönster osv, sen tillbaks och typ redovisa de. Sen skulle vi bli satta på olika jobb som vi hade sökt till, fick mitt förstaval som var resturang, hamnade med erika, alex och lokman, de var bara jag och erika där så vi skulle göra ett skyltfönster i miniatur......... kul. sen fick vi våra omdömen, 2 hell..... orkar inte sörböle, de sug :) Välkommen till skolan där ingenting är möjligt! Åde, pall4


Ikväll ska jag och matilda till sörbölekyrkan kl 7 och öva på sången/sångerna? som vi ska sjunga på konfirmationen, asså själva tha big thang. Ska bestämma låtar osv, sen ja, efter de får vi se vad som händer, kanske matilda? vi får väl se, om hon itne ska till jonte då. (DU ÄR SKYLDIG MIG EN TJUGA!)


Imorn börjar vi halv 9, yeeee, 10 minuter sovmorron, kulit. Sen ska vi typ på studiebesök elr va de nu är, sen efter skolan ska jag vara med Linus, har gått omkring och saknat han ;$ Men nu får jag vara med han iaf :]<3 älskarälskarälskar dig!


På torsdag ska vi redovisa allt vi har gjort för alla, prao osv, sen så slutar vi 2 :D Jättehärligt, sen är det konfa kl 4 till 6, behöver verkligen dom här sista stegen nu annars kommer jag inte få konfa mig :] Och min konfabok är borta, jag har skillzen aaaight. Sen på fredag är vi lediga, ska vara med Linus då tror jag, får väl se vad vi gör :* Sen är det ju påsklov, känns hur skönt som helst, har varit tillbaks 2 dagar i skolan efter praoen och är redan less, hur kommer det gå för mig????? Jaja, sånt får man ta :) Men nu ska jag iaf göra nånting annat ist för min kära vän datran, fast de lär sluta med att jag sitter kvar ändå, JAJAJAJAJAJJA PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards