ememelie

Alla inlägg den 15 april 2009

Av Emelie - 15 april 2009 10:40

Igår så gjorde jag få se nu... ingenting på dan, satt inne och nördade Blockwars och var för trött för att verkligen göra nåt, men sen gick jag till stan och träffade Linus som var ute med Nysa, och sen skulle vi gå till han för jag hade min cykel där, sen cyklade jag hem och åt, och på kvällen kom Linus hit, vi spelade Geni ;$<3 Vem blev Geni? Blondinen blev det. Sen såg vi på tv, prata å myste, sen for han hem :$


Nu steg jag nyss upp ur sängen, och idag blir det stan och äta lunch med Linus och mamma och pappa bjuder, sweeet! Sen ska jag typ gå ett tag på stan, sen är det dags.... makeover. Ska gå på Clive Russel och fixa till mitt hår, allt. Ska fixa med min jävla blondering så det blir mörkare och slinga osv, hoppas det blir bra iaf. Är helt ärligt lite nervös för hur det kommer bli, men det är nog värt det för jag pallar inte this no more. Jaja, dyrt äre iaf så hoppas det är värt det. Vet inte om jag skulle klippa också? Aja, no big changes där iaf, sparar ju ut det så vill inte klippa bort osv massa, menmen :D Slänger in en bild sen på hur det blir, om jag nu vågar visa mig elr om jag ska låsa in mig i en källare tills ja, vet faktiskt inte men nu äre bara peppa. Ska hoppa in i duschen sen fixa mig och sen blir det stan, PZ!

Av Emelie - 15 april 2009 10:40

Igår så gjorde jag få se nu... ingenting på dan, satt inne och nördade Blockwars och var för trött för att verkligen göra nåt, men sen gick jag till stan och träffade Linus som var ute med Nysa, och sen skulle vi gå till han för jag hade min cykel där, sen cyklade jag hem och åt, och på kvällen kom Linus hit, vi spelade Geni ;$<3 Vem blev Geni? Blondinen blev det. Sen såg vi på tv, prata å myste, sen for han hem :$


Nu steg jag nyss upp ur sängen, och idag blir det stan och äta lunch med Linus och mamma och pappa bjuder, sweeet! Sen ska jag typ gå ett tag på stan, sen är det dags.... makeover. Ska gå på Clive Russel och fixa till mitt hår, allt. Ska fixa med min jävla blondering så det blir mörkare och slinga osv, hoppas det blir bra iaf. Är helt ärligt lite nervös för hur det kommer bli, men det är nog värt det för jag pallar inte this no more. Jaja, dyrt äre iaf så hoppas det är värt det. Vet inte om jag skulle klippa också? Aja, no big changes där iaf, sparar ju ut det så vill inte klippa bort osv massa, menmen :D Slänger in en bild sen på hur det blir, om jag nu vågar visa mig elr om jag ska låsa in mig i en källare tills ja, vet faktiskt inte men nu äre bara peppa. Ska hoppa in i duschen sen fixa mig och sen blir det stan, PZ!

Av Emelie - 15 april 2009 10:40

Igår så gjorde jag få se nu... ingenting på dan, satt inne och nördade Blockwars och var för trött för att verkligen göra nåt, men sen gick jag till stan och träffade Linus som var ute med Nysa, och sen skulle vi gå till han för jag hade min cykel där, sen cyklade jag hem och åt, och på kvällen kom Linus hit, vi spelade Geni ;$<3 Vem blev Geni? Blondinen blev det. Sen såg vi på tv, prata å myste, sen for han hem :$


Nu steg jag nyss upp ur sängen, och idag blir det stan och äta lunch med Linus och mamma och pappa bjuder, sweeet! Sen ska jag typ gå ett tag på stan, sen är det dags.... makeover. Ska gå på Clive Russel och fixa till mitt hår, allt. Ska fixa med min jävla blondering så det blir mörkare och slinga osv, hoppas det blir bra iaf. Är helt ärligt lite nervös för hur det kommer bli, men det är nog värt det för jag pallar inte this no more. Jaja, dyrt äre iaf så hoppas det är värt det. Vet inte om jag skulle klippa också? Aja, no big changes där iaf, sparar ju ut det så vill inte klippa bort osv massa, menmen :D Slänger in en bild sen på hur det blir, om jag nu vågar visa mig elr om jag ska låsa in mig i en källare tills ja, vet faktiskt inte men nu äre bara peppa. Ska hoppa in i duschen sen fixa mig och sen blir det stan, PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards