ememelie

Alla inlägg den 16 april 2009

Av Emelie - 16 april 2009 19:17

YOYO

Är fan på bättre humör nu, så de är ju gr8 ;$ Snart ska jag fara och bowla med Linus, Matilda och Jonte, ännu ett tillfälle för mig att skämma ut mig, YES! Okej skoja bara, jag är bäst på att bowla!!!!!!!!!! Okej där skojades jag ännu mer, jag suger verkligen, men det är bara kämpa. Så Linus är påväg hit at right this moment, så snart kommer han hit och då ska vi cykla till atorp och träffa matilda och jonte sen ska vi till Bowlingkompaniet och lira. Sen får vi se vad som händer, om vi gör nåt mer elr så, jaja, nu måste jag tvärfixa tha hair sen äre PZ @out


Av Emelie - 16 april 2009 14:00

HAHAHAHAHAHA ASSÅ JAG KAN KOLLA PÅ DET HÄR PROGRAMMET I RESTEN AV MITT LIV, SÖNDAGAR 20.00 JATACK, och snart har jag det på min dator!!!!!!!!!! Se och njut dudes

Av Emelie - 16 april 2009 12:49

Jag fick en parfym, den som jag ville ha så det är gr8 :D:D:D:D:D:D Okej ska inte ens försöka verka glad, funkar absolut inte

Av Emelie - 16 april 2009 12:03

Var och åt pizza till lunch, sen for jag och hämtade böcker om moppekursen så nu har jag pluggat på, fast jag lär ju faila ändå men då suger jag. Sen for jag hem i en timme och sen tillbaks till stan för att sätta mig i frisörstolen i 3 timmar, kul? Helt ärligt nej, inte speciellt.


Jag kom dit och fick sätta mig i stolen, Angelica började kolla på mitt hår och sen kom typ 3 till frisörer dit och började typ diskutera vad dom skulle göra med mitt hår(Alla ni som har blonderat, jag kan säga att det är INTE värt det, för nån gång måste man fixa till håret för annars kommer det gå av, och de vill vi inte, kirraaa!) så dom började prata om massa färger och vad dom skulle göra med det, och resultatet var att det skulle ta 3 timmar, ha typ 4 olika färgnyanser i håret för att jämna ut blonderingen, satt med ungefär 40 meter folie i håret, inte ljuvligt. Resultatet då? Ser helt skit ut och har aldrig varit så missnöjd med mitt hår och jag är så sjukt jävla arg. Och om nån gång eran mamma och pappa försöker att övertala er till att göra någon förändring med ert utseende som ni själva är osäkra över, gör det GARANTERAT INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så nu är mitt liv över, näe men jag får hitta nån lösning på världens undergång, okej nej det är inte världens undergång, bara det att jag måste se ut som skit i håret ett riktigt jävla lång tid framöver och det är fan fyyyyyyyyyyyyyyyfan, depp och emo för en lång framtid. PZ 


Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards