ememelie

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Emelie - 24 april 2009 19:23

Kom nyss hem från träningen, de gick typ rätt bra fast jag har typ ont i revbenen (U) Donno what 2 dooooo, nu ska jag äta, sen duscha, sen vara med Linkelirri_linkedude :* :* :* :* :* :*  Men nu blir det iaf att göra all that, sen städa också, justfan, jaja PZ!

Av Emelie - 24 april 2009 17:27

failfailfail kommer inte hinna! Har varit på musikskolan nu, och nu ska jag och träna i tältet, OBSERVERA MED P-94 SUNNANÅ. Vi tjejer delar alltså träningstid med boyyysen och de kommer inte vara nådigt. SEN ska jag äta och städa rummet, och SEN vara med Linus, städar jag inte idag får jag inte my money, får panikstäda. Jaja, nu ska jag börja fara, PZ!

Av Emelie - 24 april 2009 15:04

vem
pussade du sist? LINUS!!!!
tänker du på? Linus;$
är din bästavän? matilda lindblom, stjärna!
finns alltid där för dig? matilda
förlåter du aldrig? är de sånt man ska skriva här? :$
pratade du med på msn sist? Linus :$
ringde dig sist? mama
skrev det 9:e smset till dig? LINUS :*
önskar du var med dig nu? Linus såklart :]
var din första kärlek? Första riktiga kärleken måste ju vara Linus

har
du ett förhållande? JA!!!
en bästavän? jaaa
bra föräldrar? har jag väl :D
ljugit för en vän? har jag nog :D
blivit anmäld någon gång? nej :D
stulit något? ingen big thang
gråtit över någon av det motsatta könet? haha OJA
slagit någon av det motsatta könet? jajaa
kysst någon av samma kön? nono
varit otrogen? BIG NONO, aldrig!

när
var du full sist? aldrig
hade du riktigt roligt senast? haha igår :], elr idag ute på no:n när alex ramlade baklänges över en stock :$
grät du sist? vet inte....
skrattade du sist? IDAG
var du kär sist? jag är kär nu, sjukt kär!
ska du sova idag? ja antar jag, fast inte mycke för jag ska upp 8.......
skrek du på någon sist? pappa
mår du som bäst? när jag är med Linus

vad
har du för mobiltelefon? w660i
har du på dig just nu? jeans och tisha

lyssnar du på just nu? muusic
vad är din hårfärg? typ ljusbrunt elr nåt
är dina framtidsplaner? haha javet inte, har typ inga
tänker du på just nu? att jag måste göra mke idag
fick dig att gråta sist? vet inte :O
hatar du mest av allt? haha vet inte :D
tycker du om din kropp? ja de får funka :D man orkar inte bry sig så mke, man ska äta fet mat och leva livet :D
får du mest komplimanger för? javenne :]

Av Emelie - 24 april 2009 14:42

Bild på morronen i 2 timmar, jobbade på omslaget till Boken om mig, stooooort arbete och de är jobbitjobbit. Sen var det språk, lunch, spanarmöte och no i 20 min, så vi fick sluta 40 min tidigare, FETT! Så jag bajkade hem med jojj3lindude och nu har jag bara softsoftat ett tag, ska till musikskolan sen osvosvosvososvosvosvosv, sen ska jag städa mitt rum,  STORSTÄDNING (U) (U) (U) (U) (U) (U)  Har min mamma bestämt tydligen för att jag inte städa förra helgen, amagad! Och sen ikväll ska jag vara med Linus och de är kuuuung, världens bästa :* :* :* :* :* :* Så det blir nog kul, alltid kul :)<3


Och imorn är det Umeå!!!!!!! Anette vill att alla som ska med till Umeå imorn kollar på www.sf.se, filmer som går i Umeå och börjar fundera på vilken ni vill se, så gör det. Satt och pratade med Anette och Sara idag om Umeå och Sara sa att Monki öppnar där, IDAG! Exakt dan innan, hur perfekt är det inte :D? Så det blir ju shoppashoppa :D Laserdome i 2 timmar från 11-13 också blir de taco/pizzabuffé och bio :D Allt med världens bästa Matilda :D Så de är bara peppa :D Men nu ska jag göra mig klar, och städa lite sen ska jag fara till musikskolan, PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards