ememelie

Alla inlägg under juni 2010

Av Emelie - 24 juni 2010 16:10

Har bokat tid nu för att färga utväxten nästa torsdag, känns bra. Blir nära och bra till Clive Russel, för då bor jag bara runt hörnet, score!


Nu ska jag och köpa en tvbänk sedan jobba i 4 timmar, PENGAR!

Av Emelie - 24 juni 2010 11:26

Nu är jag tillbaks efter att ha spenderat de senaste dagarna med världens roligaste ungar ungefär, har haft skitkul! Talangjakt, skattjakt, fotboll och massor med musik och trevliga vänner, kan ju inte bli bättre! Är dock sjukt trött och det kanske man kan förstå, men lever gör jag iallafall.


Igår var jag på bio med Linus, jag fick med han till Sex and the City 2, bra jobbat av mig och förlåt, men du var då inte den enda killen där:*

Nu är allting jättestressigt här hemma, vi flyttar ju på måndag! Känns helt sjukt, har inte fattat det än, men möblerna som vi har beställt har kommit så nu har det börjat likna något i lägenheten. Vi kommer flytta in just i tid till stadsfesten, kan inte klaga;)


Idag har jag jobb också, känns inte så kul i när det är så pass bra väder, men jag får då iallafall vara ute och tjäna pengar. Jag ska inte skriva så mycket mer nu, har massor att göra!

Av Emelie - 20 juni 2010 12:54

Fannys video! Jag sjunger vid 03.11 för dom som är intresserade!


Nu ska jag packa klart sen bege mig till Ica Kvantum för att handla till kiosken med Elin. Kommer att ha med mig datorn, mest för att kolla på film, vi får väl se om det finns internet. Så nu kommer bloggen vara död ett tag, ha det bra!


Av Emelie - 19 juni 2010 19:36

Igårkväll blev... Blöt. Det spöregnade hela kvällen och det blev mycket gå/åka på pakethållare. Vädret sög men sällskapet var bäst, så kan man väl säga. Tror knappt att någon tog kort igår så inga bilder verkar finnas.


Nu har jag gjort mig klar och är redo för lördagens äventyr kan man väl säga. Vädret suger idag också så det blir förhoppningsvis att vara inne. Nu ska jag börja dra mig, så ha en bra kväll alla!  

Av Emelie - 18 juni 2010 18:05

Ser ni min vilsna blick? Bild från igår när alla var på nya bryggan i stan efter avslutningen. Nu ska jag göra mig klar och sen fara iväg!

  

Av Emelie - 18 juni 2010 16:31

Hoppas att det inte ska regna ikväll, jag skulle bli SÅ lycklig. Ska ut och träffa massor med trevligt folk och ska sova hos Linus sen, det här kommer bli grymt! Frågan är bara vad man ska ha på sig när det ska bli så dåligt väder? Lika bra att börja välja nu.

Av Emelie - 18 juni 2010 14:39

+ Skolan är slut

+ Sommarlov

+ Är jättenöjd med mina slutbetyg

+ Har sommarjobbat för första gången idag och jag älskar mitt jobb!

+ Ikväll ska jag träffa alla underbara människor!

+ JAG ÄR TAGGAD PÅ LIVET!      

Av Emelie - 18 juni 2010 11:33

Mitt jävla alarm på mobilen ringde aldrig imorse och jag missade brännans skolavslutning. Jag kan säga att min ilska... Tur att ingen var här hemma när den bröt ut. Nu är jag bara arg och TOTALT FÖRBANNAD. Också ska jag sälja jordgubbar och då kommer jag vara otrevlig som ett as. ORKA!



Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards