ememelie

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Emelie - 1 maj 2010 17:37

Undrar helt seriöst hur jag ska ta mig igenom det här. Önskar att du helt plötsligt skulle stå utanför min dörr och sen stanna förevigt.

Av Emelie - 1 maj 2010 12:14

Valborgs är fan endast överskattat. Alla har bara massa förväntningar om hur kul och bra det ska bli och alla blir bara besvikna. Vet inte om man ska skratta eller gråta när tjejerna går omkring med sin cider och inte kan stå på benen efter att ha druckit två stycken, ja vad säger man. Alla har pressen på sig att det ska hända nåt spännande och ni alla såg väl själv hur det slutade. Just nu är humöret rätt sämst och vädret är ännu sämre. Blir nog bara en mysdag inne för mig själv. Okej jag orkar inte hur emo det där lät. Men jag tror ingen vill ta del av min ilska idag. Ha en bra dag! Får se om jag slänger in bilder från när vi var hos Jesper, som faktiskt var roligt.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards