ememelie

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Emelie - 23 maj 2010 23:36

Ikväll har jag varit med Linus, vi har mest pratat och degat, aldrig fel med världens bästa sällskap! Har saknat honom så sjukt mycket när jag har varit borta, och sen har han ingen mobil heller, detta är tortyr. Vill bara säga att han verkligen är världens bästa och världens finaste, du är underbar.


Nu ska jag se TV för typ första gången på... Eller ja, sen i onsdags kanske. Galet va? Sov gott!

Av Emelie - 23 maj 2010 19:47

Här kommer lite bilder, även en bild från när jag och Linus var i Bergsbyn. Hemavanbilderna är inte så väldigt överdrivet seriösa, men enjoy!

                            

Av Emelie - 23 maj 2010 18:28

Kul att det faktiskt är rätt många tappra läsare som krigar sig in på bloggen även fast jag inte skriver något nu. Har spenderat min helg, eller ja, från torsdag tills nu i Hemavan med trevligt folk. Hur ska man sammanfatta allt? Ska ge det ett försök: musik i massor, volleyboll/innebandy/promenader mitt i natten, tävlingar och ja, något sånt. Kameran har varit med, men har ändå inte haft så mycket tid att fota. Mest i bussen för att få tiden att gå fortare, och dom bilderna kommer senare när jag har tagit tag i mitt liv och lagt in bilderna på datorn.


Nu har jag börjat packa upp men är inte ens nära att vara klar, ska vara med Linus ikväll trots allt och jag är alldeles strax klar efter att ha levt som en risboll de senaste dagarna, nästan så att jag har glömt bort hur man sminkar sig. Ha en bra kväll! Som sagt, bilder kommer!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards