ememelie

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Emelie - 6 maj 2010 19:53

Nu har Linus varit här och han for just, jag älskar honom mest, mest, mest. Du är världens bästa, hoppas du vet det! Nu kommer jag inte träffa honom mer på en vecka, och det känns ju supertråkigt, kanske för att jag också vill fara utomlands och är alldeles för avis... Haha, men du du kommer få det skitbra och jag kommer sakna dig jättemycket!


Ikväll ska jag tröstäta. Ska på Coop, sen parkera i sängen och se film. Så är det bara. Ansiktsmask ska på och hårinpackning lika så. Först ska jag styra min lodiskosa mot Coop på min moppe, även kallad Svarta Faran. Men appropå inget, IMORGON ÄR DET FREDAG! Känns obeskrivligt skönt att slippa skolan igen, och nästa vecka är det långhelg, gillas supermycket! Glader! Nu far jag!

Av Emelie - 6 maj 2010 17:50

Dramatik idag.


Nu har jag städat rummet och ikväll ska jag vara med Linus! Har längtat som en galning. TÅRTBAKNING? Jag vill...Hur som helst hinner jag faktiskt inte skriva nu, måste fortsätta med rummet, SNABBT. Ha en bra kväll!


  

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards