ememelie

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Emelie - 19 maj 2010 22:03

Försöker packa och har gjort det ett bra tag nu, leeess. Just nu står jag inför val av bikini, dagens ilandsproblem kansche eller något. Har egentligen inte tid att skriva så ska inte göra det heller. Hur som helst åker kameran med på resan så bilder kommer väl antagligen på söndag. Nu ska jag fortsätta!

Av Emelie - 19 maj 2010 18:15

Vi slutade kl 1 idag, inte helt fel. Hämtade Matilda sen satt vi på bryggan i stan och drack Fanta Lemon i härliga 23+grader. Strax efter 3 så for jag vidare mot Linus, sedan åkte jag och han vidare på min svarta pärla mot Bergsbyn där vi köpte glass som vi sen tog med oss ner till älven för att sitta och glassa där. Att ligga i solen på gräset bredvid personen som man älskar mest av allt i hela världen känns bara alldeles för bra.


Min kväll kommer att bestå av att handla och packa ungefär. Far till Hemavan/Tärna imorgon kl 1, före det ska jag på teater med klassen. Känner mig inte så taggad på att fara bort nu egentligen, men det finns inte så mycket att göra åt det.


Tog lite bilder idag i Bergsbyn, får se om jag slänger in dom senare ikväll! Hur som helst har jag lite smått bråttom så, ha det bra!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards