ememelie

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Emelie - 18 maj 2010 21:59

Imorgon efter skolan ska jag och Linus till Bergsbyn och äta glass! Med min moppe("Svarta pärlan"), kommer det nog ta minst 4 timmar innan vi är framme. Inte kanske så länge men ni förstår, fort går den inte. Ska hur som helst bli riktigt kul! Vädret skulle dessutom vara toppen imorgon, +22 ungefär. Nice!


Förövrigt, det finns saker som kanelbullens dag, våffeldagen, barnens dag och allt möjligt, något som borde bildas är den officiella shorts-dagen. En dag då alla har shorts på sig för första gången inför sommaren så man slipper vara den enda som visar sina bländande vita ben. Tycker att det skulle vara en bra lösning för alla stackars norrlänningar med sådan ångest.


  

Av Emelie - 18 maj 2010 20:04

Nu har jag gjort mat att äta, smask. Ska se Desperata Hemmafruar kl 9 och sedan Cougar Town. Förövrigt, Hemavan/Tärnaby på torsdag till söndag på dagen, blir väl som det blir. Är mer taggad på nästa helg! Nu ska jag äta.

Av Emelie - 18 maj 2010 17:26

Har hämtat tapetprover. Kommer ta 23 år MINST att bestämma mig. Finns ju hur mycket som helst, och jag vill helst ha vita tapeter och en fondvägg, vill ha så ljust som möjligt eftersom det är viktigt om man bor i stan tydligen. Men fondväggen, har absolut ingen aning. Älskar mina tapeter som jag har nu, men vill ändå inte ha samma i lägenheten, näe, det blir svårt det här.


JAG TRODDE NYSS ATT ETT FLYGPLAN SKULLE KRASHA I VÅRT HUS, alla väggar började skaka och fick typ panik, haha orkar inte!


Ikväll är det, vad? TVKVÄLL! Ska även försöka öva lite på låtarna inför 29onde maj, nu kör vi! Ha en bra kväll!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards