ememelie

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Emelie - 14 maj 2010 17:37

Har varit ute och sprungit nu, saatan vad varmt det är ute! Termometern står på +18 C, det gillas! Imorgon ska det bli superbra väder och det märks ju redan!


Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag äta och efter det ska jag nog tillbaks till DH någon gång ikväll.


Förövrigt så var jag och mamma på Comfort idag och valde ut nytt tvättställ, dusch och underskåp som ska vara nedanför tvättstället. Nu börjar flytten komma igång, en månad kvar ungefär! Och annars då, vill att Linus ska komma hem nu mer än allt i världen. Vill träffa dig nununu.


Ska försöka skynda mig litegrann nu så inte Matilda blir arg på mig... HURRY! Ha en bra kväll!

Av Emelie - 14 maj 2010 02:35

Ja, nu sitter jag på omtalade Dreamhack. Vad ska man säga, sitter omringad av WOW-spelande folk som skriker och slår nävarna i bordet, och här sitter jag i mitt lugn och bloggar. Klockan är snart 3 och jag är inte direkt trött, men sängen känns ändå väldigt lockande. Imorgon ska jag äta lunch på stan med mina päron, välja ut saker till nya badrummet i lägenheten, vårmässan och sen på kvällen... Måste bestämma mig, ska fundera tills imorgon. Nu ska jag vara social med folket här och sen ska jag köra hem om ett tag, får se om jag återvänder imorgon. GOD NATT!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards