ememelie

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Emelie - 13 maj 2010 20:16

Funderare:


Folk som sitter och skriver på sina bloggar och dissar hur folk är/ser ut(alltså inte klädstil etc.), vill få uppmärksamhet och att folk ska bli störda så människor bombar med kommentarer och läsarna ökar. Det jag tänker är bara hur fegt det egentligen är att sitta och skriva saker på sin blogg sådär utan att ha någon alls kontakt med människorna man menar och pratar till. Folk pratar om att det är fegt att ta något bakom dataskärmen via t.ex MSN eller Facebook, men blogg, det måste ju bara vara det mest fega sättet?


Nu är jag snart klar och ska nog strax iväg.

Av Emelie - 13 maj 2010 19:05

Bloggplatsen har varit nedstängd, party... Dagen har spenderats i Piteå hos min mormor, gick lite på stan, kollade på film, åt och åt. Nu är jag hemma igen och ska hoppa in i duschen snart. Sedan beger jag mig nog till DH där hela Skellefteå verkar vara om inte något bättre dyker upp. Så nu ska jag försöka skynda mig litegrann och sen skriver jag mer sen. Ha en bra kväll!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards