ememelie

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Emelie - 15 maj 2010 16:27

Har varit på stan. Gissa vad? Jag hittade dom PERFEKTA jeansshortsen, eller ja, perfekta enligt mig. Supersnygga. 299:- på Bikbok. En vanlig vit tröja, svart maxiklänning och lite annat smått och gott fick även följa med mig hem från stan, är supernöjd. Nu känner jag mig laddad och redo för sommaren, det enda som saknas nu är bruna ben och en lägga i stan, sen är jag on top of the world!


Nu håller mamma på att göra mat, ikväll var jag ASTAGGAD på att dra ihop folk och göra något ute. Men de flesta är döda efter Dreamhack så vi får väl se helt enkelt vad som händer. Lägger in bilder på kläderna sen iallafall, ha en bra kväll!

Av Emelie - 15 maj 2010 14:32

Måste spara pengar till Göteborg... Och nu ska jag in till stan och köpa jeansshorts. Sommar!

Av Emelie - 15 maj 2010 11:48

Igår var jag på DH igen, fast ändå mest ute. Fick träffa Linus också, har längtat så sjukt mycket efter honom. Fast det har jag skrivit ett antal gånger under veckan, haha. Hur som helst var det världens bästa känsla att ha honom bredvid mig igen. For hur som helst hem vid 3 någon gång.


Nu ligger jag i sängen, har inte fått mig upp än. Det är jättebra väder och vi får se vad som händer idag. Vill jättegärna vara med Linus, men vi får väl se. Vårmässan är det ju också, ja, vi får se helt enkelt. Ha en bra dag!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards