ememelie

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Emelie - 29 maj 2010 14:42

Denna verkar bli min fondvägg, jag gillar den! Har haft världens beslutsångest över färger och ja, över allt egentligen. Så nu kör jag på det här och hoppas det blir snyggt. Blir det fult får jag väl panik-tapetsera-om till något annat. Men jag tror att det blir bra.


Gårkvällen var lyckad, mycket trevligt folk! Var både ute och inne, men var tvungen att sova ganska tidigt för jag skulle ju sjunga på stan kl 11. Övade från kanske halv 10 innan med Felix och Matilda. Själva sången och allt gick väl hyfsat och arbetet slutade med lunch på Max med Matilda, Felix och Rasmus.


Nu eller ja, resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra. Känns rätt skönt för dom senaste dagarna har varit överstressade och jag har nog aldrig varit tröttare, så jag ska nog seriöst sova så jag inte får mer trötthets gråtattacker, haha.   

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards