ememelie

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Emelie - 17 maj 2010 22:24

Fick fråga hur jag gör så att bilderna rullar. Jag använder PhotoScape som går att ladda hem gratis, jättelätt och jättebra. Jag har den svenska versionen och där går jag in på det som heter AniGif i menyn, och där gör man det.


Nu har jag, Matilda och Elias kommit igång med vårat övande. 29nde maj spelar vi på stan! Kommer bli skitkul.


Imorgon är det spexfoto på skolan för 9orna, vårat tema är tråkigt jämfört med de andras när man har hört deras tema. Men det är bara att göra det bästa av det, woho! Nu ska jag sova har jag tänkt, god natt.

Av Emelie - 17 maj 2010 18:34

Som de flesta säkert redan vet så svämmade älven över och det blev kaos, typ. Hur som helst har jag varit och ridit och det var jättekul, ute blev det. Kom just hem och nu ska jag äta lax, sen ska jag öva låtar med Matilda och Elias ikväll!

Av Emelie - 17 maj 2010 16:05

Bilderna är från igår och det är Frida som har tagit dom! Jag for till Linus och var där ett litet tag innan vi for iväg till Medle och grillade med massor av härligt folk. Måste göras om, men nästa gång blir det bad tycker jag! Kvällen var hur som helst jättetrevlig. Vi spelade även fotboll och lekte.

Nu har jag solat i en timme, och tro det eller ej men det ser ut som att det börjar ge resultat. Synd bara att vi ska stängas in i klassrum när det börjar bli bra väder. Men jag räknade till att för min del så har jag ungefär kvar 13 skoldagar, och det kan jag leva med. Hemavanresa i veckan och Göteborg om ca 2 veckor, blir bra. 


Nu ska jag skynda mig att göra mig klar, sen ska jag till stallet. Ha en bra kväll!  

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards