ememelie

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2008

HOJ

Av Emelie - 23 augusti 2008 22:13

Okej nu vare rätt länge sen jag skrev... Igår iaf, hade vi skola, vi började med 2 timmars bild iaf. Jag satt brevi alex, vi skulle göra nya mappar, det gick inte bra haha! I mitten av lektionen skulle vi få 15 min rast, jag, Alex, Signe och nån fick gå 5 min tidigare om vi gick och lämnade pappersinsamlingen i soprummet. Där gick det fan inte alls att vara. Fyfan, har aldri varit på nåt ställe där det luktar så äckligt.


 Sen på eftermiddan såg vi film på NOn, vi såg filmen Supersize me! Som handlar om en amrikansk man som får äta ENDAST McDonald's i 30 dagar. Alltså frukoskt, lunch och middag. Sen hade han kontakt med 3 läkare som han pratade med under exprimentet. Asså det var så sjukt jävla äckligt! Se den, du vill inte äta snabbmat ofta säger jag bara.


 Sen slutade före 3 nån gång, jag väntade i cafeterian på Petter och Erik, sen väntade vi på Stina som kom sen. Sen cyklade vi hem till mig och såg på tv lite osv, sen åt jag och for till kansliet, samling till match alltså. Vi hade bortamatch mot Clemens, vi spelade inte så värst bra, men vi kämpade och vann med 4-0. Härligt tjejer! Blev dock skadad i vaden :S Får se hur det går... Sen for jag hem och duschade, sen var jag med Jonas, Petter och Erik :D Vi var ute på studsmattan hela kvällen typ :D Det var råkul iaf, vi satt och pratade om allt och inget typ.


Idag då, då vaknade jag vid halv 9, kunde inte sova längre, mådde sjukt dåligt, fattar inte varför :O Ont i halsen, och i huvet och frös ihjäl. Så jag var inte så peppad på Gagsmark som vi skulle till hela dagen för att Anna skulle tävla agility med Mio :D Men vi for hursom helst dit vid halv 11 nåt, där träffade vi Annas kompis Evelina och vi satt vid deras tält brevid banan :D Det var trevligt, men sjukt varmt! Så jag fotade lite där osv, sen for vi hem efter Mio hade kört.


 När vi kom hem satt jag vid datorn ett tag, sen for vi och handlade på Coop, köpte godis eftersom att dom fortfarande har 2.90 där. Jag älskar coop! Sen när vi gick ut träffade jag JesperBV och JesperG, så jag pratade lite med dom medans dom åt glass :D Sen for jag hem med mamma och pappa och vi åt tacos :D


 Sen for jag ut och var med Jonas och Erik, så vi var hos Jonas och hoppade studsmatta, sen gick vi in ett tag och såg på Disney Chanel, sen började Erik må illa av allt godis, så vi gick ut ett tag och pratade på studsmattan, sen jag och Erik hem, jag skjutsade han en bit för att han inte hade nån cykel. Sen cyklade jag hem, och nu sitter jag här och äter ut min stora godispåse :D


 Imorn ska jag vara med Linus tror jag, sen ska jag döma matcher med Sandra :D Vi ska döma 01-or, så dom är 7 år. Gulligt! Hursom helst, alla älskar denna låt! Fattar egentligen inte varför, den är inte speciellt bra... Hon ser inte ut att vara van att göra musikvideor, ser så fejkat ut på nåt sätt. Allt ser konstigt ut. Men hur som helst, här är den och jag gillar den itne vad tycker ni? :O Nu ska jag göra lite annat på datorn! Skriver mer imorn, puss!

/ememelie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 11 november 2010 22:50


Jag har totalt glömt bort denna blogg. Har börjat skriva på våran nya http://antasben.blogg.se/, och fokuserar mest på den nu. Såg nu när jag loggade in att jag hade kommentarer om att jag skulle uppdatera mer ofta och även att det finns några tappra...

Av Emelie - 15 augusti 2010 11:40

Skrev ett inlägg igår som tydligen inte visas? Fattar inte vad som hände. Hur som helst är jag hemma nu och har hunnit med ganska mycket de senaste dagarna. Igår var jag med rätt många och vi badade och chillade, en toppenkväll!   Idag vet jag in...

Av Emelie - 4 augusti 2010 00:06

Okej, måste erkänna att jag tycker synd om mig själv, jag är riktigt förkyld och har haft ont i huvudet sen i fredags, jag känner varken smak eller lukt och har rethosta som aldrig försvinner. ÄR SÅ ARG! Blir aldrig frisk, det kanske beror på att jag...

Av Emelie - 3 augusti 2010 19:45

Har åkt gummibåt på älven idag! Så jävla härligt det var! Det tog upp mot 3 timmar, men det var jättekul! Jag, Linus, Richard, Elias, Agge, Erik och Johan var det som åkte.   Nu sitter jag i sängen och ser på tv och funderar vad jag ska göra ikvä...

Av Emelie - 3 augusti 2010 01:59

Kommer jag någonsin räcka för dig?   Godnatt.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards