ememelie

Alla inlägg under februari 2009

Av Emelie - 22 februari 2009 11:53

FAN TARE SOM EN MAN!

Av Emelie - 22 februari 2009 11:17

Av Emelie - 21 februari 2009 22:59

Jeppe, richard och matilda kom hit först, sen bestämde vi oss för att dra till coooop, så vi krigade i snow and wind ye. Vi köpte lite grejs sen drog vi hem till rillz yoyo och såg When a stranger calls, trängde ihop oss i en minisoffa och chilla :D Sen cykla jag hem och de var fen läskit ;$ Men nu är jag hemma och jag lever och nu längtar jag efter min säng.... så nu blire sängen och kolla film<3<3<3 PZ!

TJA

Av Emelie - 21 februari 2009 19:14

Nu har jag varit i Pite, de va soooft :) Har gått på stan och chillaa me john och anna :D Ikväll blir det Matilda jeppe richard och sandra tror jag, vi får se vad som poppar :D Nu ska jag gå och kirra håret sen prata med Matilda! PZ!

Av Emelie - 20 februari 2009 18:28

Av Emelie - 20 februari 2009 18:25

HAHAHAHAHAA

HEJ

Av Emelie - 20 februari 2009 17:23

tjaaaa

Idag hade vi hk på morronen, vi gjorde nå me morötter och potatis och vetttefan vad men gött var de inte. Sen hade vi hål och efter det kom Anna och hämtade oss på skolan sen for vi till coop, sen till brännan och pratade om nightflight :D Ingen ville tävla där, roligt!!! Sen drog vi på norrhammar och där var de ingen heller som vågade tävla :D SEN for vi till Freja, och de var sjukt kul för där ville hur många som helst tävla :D:D Så de var iaf roligt, och dom vann fribiljetter och sådär :) Ikväll blir det pan, får gratis inträde eftersom att jag ska prata om nightflight osv, så ska dit med matilda:D NU ska jag äta matmatmatmatmatmatmat, sen duscha osv, och sen ska nog Matilda komma hit och sådär och då drar vi :D:D PZ!

Av Emelie - 19 februari 2009 21:52

 Idag har det varit vanlig skola, inget speciellt, estet på slutet och sen for vi direkt till konfan, sen gick vi tidigare därifrån till Sibylla sen dirr därifrån till Söder och där träffa vi Lars :D:D:D Sen åkte vi bil och pumpa musik till Urs och Skelleftehamn, sen till Moröbacke :D Vi var hemma typ halv 9 och då var vi inne på söder ett tag och jag väntade påå madre som skulle komma 9.IMORN så har jag HK på morronen, hade läxa kom jag på:$ Men jag får använda min sjuukt bra kockförmåga!!! Kan inte ens göra nudlar men JAJAJAAJAA. Sen har jag franska, i 10 min sen ska jag dra ut till skolorna på lunchrasten :D:D Brännan, Norrhammar och Freja? Tror jag att det var :D KOmmer bli hur nice som helst :) Sen har jag NO kvar, och vi ska vara separereade killar och tjejer i klassen, vettefan varför :D:D:D Sen blir det hem och fixa med rummet och aphuset på kvällen, har gratis inträde YOYOYO för vi ska snacka Nightflight på scenen... KUL!;) Men de blir nice! Nu ska jag hooppa in i duschen sen ska jag kolla på littte tv och slagga :) PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards