ememelie

Alla inlägg under maj 2009

Av Emelie - 15 maj 2009 17:18

Lätt bäst iaf!

Av Emelie - 15 maj 2009 17:11

Nu har jag varit på Musiksskolan, fick Sir Duke noterna, SVÅRT... Har bara 10 dagar på mig. Nu ska jag snart och träna i tälten, peppa :D Sen blir det att vara med Matilda och nåra till typ, king :D


Imorn vad jag vet är det den stora Eurovision Song Contest, vem ska kolla på det och heja på operatanten? Inte jag iaf.

Av Emelie - 15 maj 2009 14:45

Hade hk på morron, vi pratade om städning och shit gissa vad! Vi fick städa också... Sen hade vi franska, vi såg Extra, nåt tvprogram på franska, sen for vi och åt, sen for vi till moskén och kollade på dom som bad, OCH VI VAR TVUNGNA ATT HA SLÖJA. Fyfan, man vart fett utstrirrad! Jaja, sen hade vi no. Och vi trodde att vi skulle komma senare till lektionen, så vi skulle få sluta 2 som vanligt. Men näe, vi började 25 över och fick sluta 25 ÖVER 3!!!!! Kul? NEJ FYFAN. Ikväll har jag träning från 6-7, i tältet är inte överdrivet pepp, men peppen brukar komma där :D Sen tror jag att jag ska och kolla på Linkes osåvidares match, får se. Annars vet jag inte faktiskt vad som händer ikv, shit nu får jag panik, måste hitta nåt att göra :$ Nu ska jag iaf äta nånting, sen typ fara till musikskolan, PZ!

Av Emelie - 13 maj 2009 19:51

Var på stan, det blev att köpa en kjol och en tröja. MKEMKE BRA :D

Nu har jag varit på musikskolan, det var typ... Ja som vanligt :) Satt och pratade i pausen med Matte, trevligt :D Sen var det bara tillbaks och spela, och nu vet jag inte faktiskt vad jag ska göra. Ska läsa lite iaf, se lite tv, se lite film kanske och fara ut med moppen, vi får väl se :D Här kommer iaf en MEGADÅLIG bild på tshirten och en bild på kjolen, färgerna ser inte ut sådär, ljuset är wierd. Men nu ska jag bara kolla apb osv, sen blir det att göra annat, PZ

 

YES

Av Emelie - 13 maj 2009 13:06

Hade matte, SO, och svenska, sen fick vi sluta, alltså kl 11.15, JA TACK DET FUNKAR! Nu har jag och Matilda varit ute och kört lite osv, träffat folk osv :) Har varit ut med Mio och vid 2 ska jag in till stan och träffa min madre, vi skulle fika och köpa kläder, gr8 :D Sen ikväll ska jag på musikskolan tror jag, efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra, se film antar jag och läsa klassiker... Men jaja, det ska göras iaf:) Idag har vi fått veta mer om rescenssionen och författarporträttet som vi ska göra, de blir jävligt jobbigt. Men nu ska jag iaf fara in till stan snart, PZ!

Av Emelie - 12 maj 2009 19:31

Har duschat och ätit nu iaf, nu ska jag ut med moppen och chilla. Ikväll är det ju Eurovision Song Contest, är det någon som ska se? Jag hatar den stora Eurovisiontävling, det är ingen sångtävling längre, bara länder som röstar mellan varann, men det kommer säkert bli att se den ändå. Ikväll ska jag vara ta det lugnt iaf, kanske börja läsa klassiker, det blir Tom Sawyer av Mark Twain. Känns som ett segt jobb, men alllt för betyg ellr.... Igår var det en månad vkar tills vo slutar skolan, känns helt sjukt skönt. Och imorn har vi kompledigt på eftermiddan, känns också sjukt skönt. Då blir det nog att fara till stan :D Men nu ska jag ut iaf, kanske skriver ett till inlägg om jag hinner ikv, PZ!

Av Emelie - 12 maj 2009 18:55

Japp, har tränat nu, gick inte bra som väntat, AJ säger jag bara, AJ!!!!!!!!!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen fara ut med moppen, typ till Coop elr nåt, sen ska jag se Sex and the City the Movie, IGEN. Men kom igen, den är ju faktiskt bra. Jaja, ska försöka äta middag också. Dagens fråga för mig är:


Är det okej att ha så mycket att göra att man inte hinner äta middag?????


NEJ? Det är absolut inte okej!? Jag blir på så sjukt jävla dåligt humör om jag inte äter, och det är ju bara sjukt att jag inte ens hinner äta, jaja. NU ska jag iaf äta nåt och duscha, PZ



Av Emelie - 12 maj 2009 14:53

Nästan besöksrekord igår, keep up the good work!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards